6+1 سايت براي گردآوري پروفايل هاي اجتماعي خود در يكجا

احتمالا شما هم مثل من وخيلي از كاربران اينترنت با سايت هاي اجتماعي زيادي آشنا هستيد از قبيل سايت هاي اشتراك گذاري لينك  مانند ديگ ، ديدن فيلم  مانند يوتيوب ،بوكمارك كردن لينك ها مانند دليشيز ، سايت هاي اجتماعي مانند فيس بوك و فرندفيد و ميكروبلاگينگ مانند توييترو خيلي سايت هاي ديگر كه در آن عضويد و از امكانات آن استفاده مي كنيد . براي معرفي تمامي اين اكانت ها در يكجا از چه پيوه اي استفاده مي كنيد؟

قبلاً در پستي تحت عنوان Card.ly ساخت كارت ويزيت اجتماعي آنلاين در پنج مرحله به معرفي سايت Card.ly  پرداختم كه به سادگي قادريد يك كارت ويزيت آنلاين براي سايت هاي اجتماعي خود طراحي كنيد . در ادامه 6+1 سايت را كه اين امكان را به كاربر مي دهد تا با ايجاد پروفايل و اضافه كردن ساير سايت هايي كه در آن عضو هست آنها را در يكجا جمع آوري كند، معرفي مي كنم تا دوستان از آن بهره ببرند:

+ Card.ly :
در باره اين سايت پستي نوشته ام و با عضويت در آن مي توانيد به سادگي كارت ويزيت آنلاين خود را بسازيد و از تم هاي زيباي آن بهره ببريد .

مانند كارت من در كارت.لي

+ Dooid.com :

اين سايت نيز بسيار شبيه كارت.لي لي است با اين تفاوت كه از تم هاي كمتري استفاده شده است و از آن مي توان خروجي آر اس اس گرفت.

كارت من در Dooid

+ Hi.im :

ترجمه فارسي اين سايت سلام من هستم است و نشانگر اين است كه بسادگي قادريد به كمك اين سايت خود را در اينترنت معرفي كنيد. با عضويت در اين سايت و تكميل پروفايل و اضافه كردن سايت هاي اجتماعي خود ونيز وبلاگ و آدرس ايميل خود ديگر نگران معرفي خود در پهنه وب نخواهيد بود.

سلام من آي تي بلاگ هستم !!

+ Retaggr.com :

در اين سايت علاوه بر اينكه مانند سايت هاي قبلي مي توانيد با ايجاد پروفايل و Add  كردن social network  هايي كه در ان عضويد امكاناتي نيز براي به اشتراك گذاري ونمايش كارت ويزيت خود در بلاگ يا سايت تان فراهم نموده تا به آساني آن را در وعرض ديد ديگران قراردهيد.از جمله نمايش كارت ويزيت ، نمايش صفحه پروفايل و همچنين امضاي ايميل از اين امكانات مي باشد. بايد اين را اضافه كرد با وارد كردن خروجي وبلاگ خود در صورت آپديت آن مطالب در صفحه پروفايلتان به نمايش در خواهد آمد.

صفحه پروفايل من كارت ويزيت من

+ Socialmix.Me :

همانطور كه از نامش پيداست ميتوانيد تمام پروفايل هاي اجتماعي خود را در يكجا گردآوري كنيد.عضويت و ساخت پروفايل در آن رايگان و بسيار ساده است و از ظاهري ساده بهره برده است .

پروفايل هاي اجتماعي من در سوشيال ميكس

+ SocializedCard.com :

اين سايت هم مانند سايت بالا از ظاهري ساده بهره برده و علاوه بر افزودن پروفايل هاي اجتماعي در آن از طريق گوگل مپ ميتوانيد محل زندگي خود را به كارت ويزيت خود ضميمه كنيد.

كارت ويزيت من در SocializedCard

+ Google Profile :

از پروفايل گوگل نمي توان به سادگي گذشت بخصوص كه با شروع به كار گوگل باز از پروفايل استفاده بيشتري مي شود . با ايجاد يك حساب جيميل ( عليه رحمه ) قادريد با همان نام كاربري از بسياري از امكانات ريز ودرشت گوگل به رايگان استفاده كنيد . در گوگل پروفايل شما ميتوانيد پروفايل هاي اجتماعي خود را به آن اضافه كرده ، عكس هاي خود را آپلود كنيد ونيز درمورد خود وبلاگ تان مطالبي بنويسيد .

گوگل پروفايل دردسترس ترين امكان براي ايجاد پروفايل اجتماعي است كه اكثر گوگل دوستان از آن استفاده مي كنند.

پروفايل من در گوگل

اميدوارم از اين مطلب استفاده كامل برده باشيد . در صورت آشنايي با سايت هايي از اين قبيل لطفا در كامنت اعلام تا ليستي نسبتا كامل از آن در اين پست تهيه گردد.

پي نوشت 1 : مراسم تولد پسرم اسماعيل با شكوه هرچه تمام تر برگزار شد و وبلاگش را بزودي فعال و آپديت خواهم كرد.

پي نوشت 2 : كماكان دسترسي به جيميل و وردپرس با مشكل مواجه است كه منتظر راهنمايي شما دوستان براي حل مشكل هستم

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

  1. مارس 5, 2010 در 10:35 ب.ظ.

    از روی پروفایل فرندفاتون لا تمام این سایتها آشنا شده بودم ولی بازم مرسی…

  2. مارس 6, 2010 در 6:39 ب.ظ.

    برای دسترسی به جمیل
    http://www.gml.byldan.com

  1. مارس 6, 2010 در 6:17 ب.ظ.

بیان دیدگاه