خانه > معرفي سايت ها و وبلاگ ها, وب فارسي, اخبار وبلاگي, شبكه هاي اجتماعي > بلاگبان ، بلاگستان به روايت وبلاگ نويسان

بلاگبان ، بلاگستان به روايت وبلاگ نويسان

سايت بلاگبان كه با هدف جمع آوري لينك ها ومطالب بلاگستان فارسي راه اندازي شده توسط امين ثابتي و نيما اكبرپور مديريت مي شود . عضويت در آن رايگان وبراي ثبت وبلاگ ،عضويت در آن ضروري است و هر وبلاگ ثبت شده صفحه اي اختصاصي براي نمايش مطالب خود دارد. لینک‌های منتخب بر اساس رای وبلاگ‌نویسانی که در بلاگبان ثبت‌نام کرده‌اند، انتخاب می‌شوند.

بلاگبان

بلاگبان در حال حاضر موضوعات رادر ده دسته شامل : سیاسی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، دین و آیین، رسانه ،اجتماعی، زندگی، علمی و بهداشت تقسيم نموده است كه در هر زمينه شاهد لينك هاي منتخب خواهيد بود و اين فرصتي براي وبلاگ نويس ها جهت هدايت و جذب بازديد به وبلاگ هاي خود مي باشد و اميد است در آينده بلاگبان پوياتر به كارخود ادامه دهد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر مي توانيد از صفحه راهنماي بلاگبان استفاده كنيد.

آدرس سايت : http://www.blogbaan.com

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

