هاست رايگان با پارسااسپيس

پارسا اسپيس ارائه دهنده هاست رايگان و يكي از رقباي قديمي پرسين گيگ در اين زمينه است كه از نظر كيفيت خدمات با پرشين گيگ تقريبا برابري مي كرد اما استفاده و ثبت نام از امكانات رايگان اين سايت هم مانند Persiangig منوط به دعوت يكي از كاربران بود اما پارسا اسپيس هم در راستاي تحولاتي نوو نگرشي جديد به مانند پرشين گيگ استفاده از امكانات خود را رايگان و آزاد اعلام نمونده است كه هر كاربر به راحتي مي تواند براي استفاده از هاست پارسااسپيس در آن ثبت نام و اقدام به آپلود و اشتراك فايل هاي خود دارد كه اين براي بسياري از وبلاگ نويسان فرصت خوبي است .

بايد گفت پارسااسپيس علاوه بر پلان رايگان داراي پلن هاي ويژه هم مي باشد كه پولي است اما امكانات بيشتري را در اختيار كاربر مي گذارد.

لازم به ذكر است هاست رايگان در اختيار يك گيگابايت مي باشد و از نظر زماني تا 90 روز اگر فايل دانلود نشود پاك خواهد شد.

آدرس سايت  :  http://parsaspace.com

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

  1. اورچین هفت
    مارس 13, 2010 در 7:37 ب.ظ.

    سلام
    قبل کلی با پارسا اسپیس حال می کردم و بالای 300 کاربر هم دعوت کردم ولی متاسفانه کل فایل های من رو دلیت کرد و واسه همین ازش خوشم نمی یاد
    و به شما هم پیشنهاد می کنم از تبلیغ چنین هاستینگی بپرهیزی که در گناهش شریک نشی 😀

    • مارس 20, 2010 در 12:34 ب.ظ.

      دوست عزيز خدمتتون عرض كنم هدف از معرفي سايت در اين وبلاگ آشنايي كاربران با اوناست نه تبليغات
      و بنده هم كماكان اهل تبليغات نيستم و اين پستي در جهت معرفي اين سرويسه كه خيلي ها آرزوشون داشتن يك دعوتنامه از اون بوده

  2. مارس 14, 2010 در 7:20 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز
    مطالب خوبي داريد
    تبادل لينک ميکنيد؟
    اگر مايل به تبادل لينک هستيد ما رو با نام آگهي و تبليغات رايگان و ويژه
    و آدرس http://www.7darajeh.com
    لينک کنيد و از قسمت تماس با ما در اين سايت اطلاع دهيد تا ما هم شما رو لينک کنيم
    (آدرس سايت و نامي که مي خواهيد با آن لينک شويد را حتما از طريق سايت «هفت درجه» براي ما ارسال نماييد)
    هميشه شاد و پيروز باشيد

  3. مارس 18, 2010 در 11:53 ق.ظ.

    به نظر من که این کار پارس اسپیس تو ایران فایده نداره چون که اولا با این همه سایت که مجانی فضا می دن کس پول به اینجور چیزا نمی ده بعدش هم با این پاک کردن 90 روزه دیگه کسی نمی ره تو این سایت ثبت نام کنه لااقل خود من اینطوری هستم

  4. مارس 31, 2010 در 5:37 ب.ظ.

    سلام
    دوست عزیز به دلیل اینکه شما بنده رو لینک نکردید من هم لینک شما رو از لینکستان وبلاگم حذف کردم شرمنده
    موفق باشید اگر دوست داشتید مجددا وبلاگ من رو با عنوان ناظرحضرت لینک کنید و خبر بدید باز شما رو لینک کنم
    با تشکر
    فعلا بای

  1. مارس 25, 2010 در 11:44 ق.ظ.

بیان دیدگاه