قالب توييتر خود را طراحي كنيد

امروز قصد دارم سايتي را براي طرفداران و استفاده كنندگان سرويس ميكروبلاگينگ محبوب توييتر معرفي كنم كه به كمك آن مي توان به سادگي قالب صفحه شخصي خود در توييتر را طراحي وتعويض كرد و يا به عنوان بك گزاند از تصاوير دلخواه استفاده نمود.

در colourlovers اين امكان به راحتي در دسترس است .كافيست به اين آدرس رفته از پترن ها ، الگوها و رنگ بندي هاي پيش فرض استفاده كرده ، رنگ فونت ها را به سادگي عوض كرده و براي اعمال آن در اكانت توييتر تنها با نام كاربري و رمز توييتر لاگين شويد.

آدرس :         http://www.colourlovers.com/themeleon/twitter

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

Share

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

