خانه > اخبار وبلاگي, سرويس وابزار وبلاگ نويسي, عمومي > صفحات جداگانه ، امكان جديد بلاگفا

صفحات جداگانه ، امكان جديد بلاگفا

بلاگفا اين امكان را به كاربرانش داده تا بتوانند در وبلاگ خود صفحات جداگانه بسازند صفحاتي مانند درباره من يا از اين قبيل صفحات . براي اينكار كاربران بلاگفا به دو صورت مي توانندعمل كنند:

ايجاد صفحه جداگانه در قالب وبلاگ : در اين روش قالب صفحه مانند قالب اصلي وبلاگ خواهد بود.

ايجاد صفحه جديد با امکان ويرايش کامل کد: صفحه اي كه با اين روش ايجاد شده قالبي متفاوت از قالب اصلي خواهد داشت.

براي ساخت صفحه جديد در بلاگفا در كنترل پنل خود برروي گزينه صفحات جداگانه كليك كنيد . سپس در صفحه مربوطه نام و عنوان صفحه جديد و آدرسي براي آن تعريف كنيد مثلا ساخت صفحه درباره من با آدرس about me كه در دنباله آدرس وبلاگ شما خواهد آمد.

مطالب مرتبط :

امكان جديد ، صفحات جداگانه ( از سايت بلاگفا )

  1. فوریه 18, 2008 در 12:07 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز جناب محمدی
    اگر مایلید می تونید در یک پروژه ی اوپن سورس فارسی همکاری کنید. برای اطلاعات بیشتر اینجا http://farasun.wordpress.com/2008/02/18/opensource-datefa را بخوانید.

    من روی دوستان وبلاگ نویسم حساب باز کرده ام.
    موفق باشید.

  2. فوریه 18, 2008 در 12:35 ب.ظ.

    با سلام . خسته نباشید.
    در صورت تمایل جهت تبادل لینک مارا باخبر سازید.
    pr = 4
    prp = 6
    alexa = 31000

  3. ژانویه 31, 2009 در 9:36 ب.ظ.

    با سلام لطفا کمک نمایید تا در وبلاگم لینک صفحه را به وجود آورم زیرا صفح ایجاد می کنم ولی در سایت اصلی آن را نشان نمی دهد. با تشکر

  4. مارس 12, 2010 در 8:06 ب.ظ.

    سلام
    من برای ایجاد صفحه ی جانبی مشکلی ندارم. ولی نمی دونم چجوری می تونم توش مطلب ارسال کنم؟؟؟ یعنی نمی دونم صفحه ی جانبی رو چه جوری پر کنم…. اگه ممکنه راهنمایی کنید.

    • مارس 20, 2010 در 12:36 ب.ظ.

      از راهنماي خود بلاگفا استفاده كنيد به سادگي ميتوانيد صفحه جديد ايجاد كنيد

  5. مارس 12, 2010 در 8:07 ب.ظ.

    پیشاپیش ممنونم…

  6. melika
    سپتامبر 7, 2010 در 8:54 ق.ظ.

    امیر :پیشاپیش ممنونم…

    محمد مهری :با سلام لطفا کمک نمایید تا در وبلاگم لینک صفحه را به وجود آورم زیرا صفح ایجاد می کنم ولی در سایت اصلی آن را نشان نمی دهد. با تشکر

  7. اکتبر 17, 2010 در 7:28 ب.ظ.

    با سلام.ببخشید برای ایجاد صفحه جدید در بلاگفا باید برنامه نویسی بلد باشیم؟آخه من تمام مراحل بالا رو میرم اما بعد از گذاشتن کد در صفخه ،به من در قسمت بالای همون کادر تذکر میده «فقط حروف انگلیسی»!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم منظورش چیه؟!

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه