خانه > google buzz, فاير فاكس, مرورگرها, گوگل, گوگل باز, افزونه هاي فايرفاكس > گوگل بازي با فايرفاكس را به !Buzz it بسپاريد

گوگل بازي با فايرفاكس را به !Buzz it بسپاريد

پست هاي امروزم همه در مورد Google buzz است در اين پست هم براي فايرفاكسي ها افزونه اي را معرفي مي كنم كه با كمك آن به راحتي هر مطلبي را كه در وب به آن برخورديد از طريق ايميل خود به google buzz  بفرستيد و آن را با دوستان به اشتراك بگذاريد . با نصب افزونه Buzz it به راحتي و تنها با كليك برروي آن مي توانيد مطالب را Buzz  كنيد . براي استفاده از آن پس از نصب آن در نوار منوي مرورگر خود درقسمت View وارد Toolbars  شده و بر روي گزينه CUSTOMIZE كليك و آيكون Buzz it را كشيده ودر تولبار خود رها كنيد.

اما نكاتي در مورد اين افزونه :

+ ورژن Buzz it! 1.0 به تازگي منتشر شده است.

+ اين افزونه براي كوتاه كردن آدرس از Bit.ly  استفاده مي كند

+ از اين افزونه در مرورگر Flock قابل نصب و استفاده مي باشد ( البته افزونه هاي موزيلا در فلوك هم قابل نصب هستند )

آدرس افزونه :  https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/75917

مطلب مرتبط از گويا آي تي

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

 

Share

  1. مارس 9, 2010 در 3:29 ب.ظ.

    با عرض سلام و خسته نباشيد اگر مايل به تبادل لينك با مجله بزرگـ سلبز دات آي‌ آر هستيد
    ما را با عنوان مجله سلبز لينك سپس از نظرات سايت ما را با خبر كنيد تا ظرف حداكثر
    24ساعت لينك شما اضافه بشود
    × با تشكر ×
    [مجله اينترنتي سلبز] [لبخند]

  1. مارس 25, 2010 در 1:38 ق.ظ.

بیان دیدگاه