خانه > gmail, google buzz, مرورگرها, گوگل, گوگل باز, افزونه هاي فايرفاكس, شبكه هاي اجتماعي > شمارشگر گوگل باز خود را در جيميل خاموش كنيد

شمارشگر گوگل باز خود را در جيميل خاموش كنيد

اگر از استفاده كنندگان گوگل باز هستيد تا به حال ديده ايد آيكون آن در سايدبار جيميلتان ( به شرط دسترسي به آن ) اضافه شده و در صورت Buzz  جديد تعداد آن با عدد به نمايش در مي آيد. اگر از فايرفاكس استفاده مي كنيد و خواهان از كار انداختن شمارشگر گوگل باز هستيد از افزونه Google Buzz Count Hide استفاده كنيد . همانطور كه از نامش پيداست پس از نصب و ريستارت كردن روباه آتشين خود با ورود به جيميل ديگر از نمايش تعداد Buzz  ها خبري نيست.

ادرس افزونه : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/77696

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

Share

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. مارس 26, 2010 در 5:33 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

