پرينت عكس هاي خود را به عكس پرينت بسپاريد

دوربين ديجيتالي خريده ايد و هزينه هاي زيادي براي مگاپيسل آن پرداخته ايد . از جسن ، سفر ، تولد فرزند و طبيعت عكس هاي  زيبا وخاطره انگيزي گرفته ايد . پس از عكس گرفتن حالا نوبت پرينت كردن آنها ست . اكثر لابراتورهاي عكاسي امكان پرينت گرفتن از عكس هاي ديجيتال را هم به ليست خدمات خود اضافه نموده اند . كه كيفيت خدمات و قيمت آن ها باهم بسيار متفاوت است بطوريكه دچار شك و دودلي مي شويد. آيا به فكر سفارش پرينت عكس هاي خود به صورت آنلاين وبدون مراجعه به لابراتوارها را كرده ايسد؟ در مقابل مبلغي مناسب ؟

سايت عكس پرينت اولين سرویس دهنده چاپ اینترنتی عکس دیجیتال در ایران مي باشد كه توسط شرکت داده بان سامانه عضو گروه شرکتهای خانه چاپ و طرح اداره می شود .

AXPrint اين امكان را به كاربر مي دهد كه با عضويت در آن بتواند عكس هاي خود را آپلود و آرشيو كند، با دوستان خود به اشتراك گذارد و در نهايت سفارش چاپ آنها را دهد تا با قيمت و كيفيتي مناسب عكس هاي خود را درب منزل يا محل كار خود تحويل بگيرد .

بايد گفت ثبت نام در عكس پرينت رايگان و آزاد مي باشد و بعنوان هديه چاپ 10 عكس اول رايگان بوده و با دعوت از دوستانتان و عضويت آنها در سايت و سفارش چاپ بعنوان هديه 10 عكس ديگر هم به رايگان مي توانيد سفارش دهيد.

اما محصولات عكس پرينت تها به چاپ عكس محدود نمي شود و شامل موارد زير است :

كتاب عكس : ساخت كتابي زيبا با عكس هاي خود و جاپ آنها

تقويم : ساخت و طراحي تقويم هاي روميزي وديواري از عكس هاي خود با قيمتي مناسب

كارت تبريك : با عكس هاي خود و كمك عكس پرينت مي توانيد كارت تبريك بسازيد ،‌متن دلخواه خود را بيافزاييد و آن را به آن كه دوستش مي داريد هديه كنيد

ضمناً مصطفی لامعی مدير محترم iclub.ir نيز براي خوانندگان وبلاگش و اعضاي عكس پرينت هديه اي دارد و آن هم چاپ 10 عكس 10*15  رايگان ديگر است كه در اينجا مي توانيد نحوه استفاده از آن را مطالعه فرمائيد.

آدرس سايت :    http://axprint.com

ليست قيمت ها | محصولات | وبلاگ عكس پرينت

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

Share

  1. آرمان
    مارس 16, 2010 در 6:25 ق.ظ.

    خیلی جالب بود

  2. مارس 19, 2010 در 6:24 ق.ظ.

    خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال

    از گذشته خود افسوس نخورند . . .
    دوست عزیز سال نو مبارک

    • مارس 20, 2010 در 12:28 ب.ظ.

      دوست عزيزبنده هم پيشاپيش سال جديد را به شما و تمام عزيزان و دوستان وبلاگ نويس و وبلاگ خوان تبريك عرض كرده و آرزومند روزهايي خوش همراه با بهروزي و كاميابي براي شما هستم

  3. مارس 21, 2010 در 12:57 ق.ظ.

    با سلام و خسته نباشید
    وب سایت p30magazine.com را در راستای گسترش اطلاع رسانی در زمینه IT راه اندازی کرده ایم. از شما مدیریت محترم نیز خواهشمندیم در این راه پشتیبان ما باشید .
    با تشکر

    • مارس 21, 2010 در 7:36 ق.ظ.

      باعرض تبريك سال نو خسته نباشيد
      آرزوي موفقيت و كاميابي دارم براي شما عزيزان
      از بنده حقير كمكي بر آيد در خدمتم

  4. مارس 21, 2010 در 12:24 ب.ظ.

    سلام
    من مدیر سایت پارس بوک هستم که سایتم رو لطف کردید در بین لینک دوستانتون قرار دادید. راستش به تازگی یه سایت با موضوع دانلود تحقیق و پروژه های دانشجویی راه اندازی کردم که لینک سایت شما رو اونجا هم قرار دادم. ممنون میشم اگه آدرس سایت جدیدم رو هم لینک کنید
    راستی سال نو هم مبارک 🙂

    http://www.prozhe.com

  5. مارس 21, 2010 در 1:55 ب.ظ.

    پیمان :

    سلام
    من مدیر سایت پارس بوک هستم که سایتم رو لطف کردید در بین لینک دوستانتون قرار دادید. راستش به تازگی یه سایت با موضوع دانلود تحقیق و پروژه های دانشجویی راه اندازی کردم که لینک سایت شما رو اونجا هم قرار دادم. ممنون میشم اگه آدرس سایت جدیدم رو هم لینک کنید
    راستی سال نو هم مبارک :)

    http://www.prozhe.com

    ممنون پيمان جان سال نو شما هم مبارك

  6. مارس 21, 2010 در 2:29 ب.ظ.

    سلام رضا جان
    در مورد تحقیق های رشته حقوق اون چیزی که میخاستی رو دقیق پیدا نکردم ولی یه سری تحقیق و مقاله در مورد رشته حقوق و حقوق مدنی داشتم که همشونو توی یه فایل واست آپلود کردم
    احتمالا به دردت بخوره
    http://www.4shared.com/file/246032857/1d203153/hoghoogh.html
    راستی اگه میشه عنوان لینک ما رو به » دانلود رایگان تحقیق، مقاله و پروژه » تغییر بده

  7. بابك
    مارس 21, 2010 در 5:08 ب.ظ.

    سلام ! آقا كارتون خيلي درسته ! در هر زمينه و سايتي سر رشته دارين و باهاش كار كردين و همه جا پروفايل و وبلاگ داريد .

    دمتان گرم !

  8. مارس 30, 2010 در 8:30 ق.ظ.

    سلام اقای محمدی عزیز توی دو تا وبلاگم لینکتون کردم ممنون میشم شما هم منو لینک کنی یکی از وبلاگ هام پیج رنک پنجه یکی پیج رنک سه . موفق باشین
    http://www.auapg.blogfa.com
    http://www.samanghan.blogfa.com

  9. دوست
    آوریل 1, 2010 در 8:44 ق.ظ.

    سلام [گل]
    حلول سبزترین فصل سال برشما مبارک !
    حضورتان را ارج می نهیم .

    http://5saljafa.blogfa.com

    دوست

  10. آوریل 3, 2010 در 6:32 ب.ظ.

    با سلام
    جالب بود
    به وبلاگ من هم سر بزنيد
    اگه با تبادل لينك موافق هستيد، منو با نام آستارا آنلاين لينك كنيد – من هم شما را با نام در خواستی شما لينك می كنم
    با تشكر – موفق باشيد

  11. ژوئیه 16, 2010 در 10:32 ق.ظ.

    من مايلم با شما تبادل لينک کنم اگه موافقيد بگيد تا اول من شما رو لينک کنم بعد شما منو لينک کن يا اول منو لينک کنيد و بگيد تا لينکتون کنم

  12. آگوست 19, 2010 در 2:20 ب.ظ.

    سلام به وب سايت ما هم سر بزنيد

    wwwtablighatagahi.com

  1. آگوست 26, 2010 در 5:59 ب.ظ.

بیان دیدگاه