خانه > google buzz, فاير فاكس, مرورگرها, گوگل, گوگل باز, آموزش, آموزش و را هنماها > نحوه نمايش گوگل باز در سايدبار فايرفاكس

نحوه نمايش گوگل باز در سايدبار فايرفاكس

اين مطلب هم درباره گوگل باز است دراين پست قصد آموزش اضافه كردن Google buzz به سايدبار فايرفاكس بدون نصب افزونه اي را دارم.

اگر از فايرفاكس استفاده مي كنيد و مي خواهيد گوگل باز را در سايد بار مرورگر خود داشته باشيد و به راحتي آن را مديريت كنيد به روش زير عمل كنيد:

+ فايرفاكس خود را باز كنيد و برروي نوار بوكمارك آن راست كليك كرده ، گزينه New Bookmark را انتخاب كنيد.

+ در پنجره باز شده در text box مقابل Name تايپ كنيد : Google Buzz

+ در تكس باكس Location آدرس زير را وارد كنيد:

https://m.google.com/app/buzz?source=mog&gl=us&force=1#~buzz:view=following

+ چك باكس Load this bookmark in the sidebar را تيك بزنيد.

در آخر برروي دكمه Add كليك كنيد تا كار تمام شود. براي دسترسي به گوگل بازدر سايدبار روباه آتشين كافيست برروي دكمه بوكماركي كه به روش بالا ايجاد نموده ايد كليك كنيد تا آن را در سايدر بار تجربه كنيد.

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه