با پارس برد تالار گفتگوي خود را رايگان بسازيد

فروم ها يا انجمن ها محلي براي تبادل افكار ، يافتن جواب سوالات و پاسخگويي به سوالات ديگران است و مزيات عضويت در اين انجمن ها بر هيچ كس پوشيده نيست . در پستي تحت عنوان » شما هم يك انجمن ( فروم ) رايگان داشته باشيد »  به معرفي سايتي كه امكان ساخت انجمن رايگان را به كاربران مي داد و امروز قصد معرفي سايت ديگري را دارم اما اين سايت خارجي نيست بلكه ايراني است.

پارس برد اين امكان را براي كاربرانش بوجود مي آورد تا يك فروم رايگان با امكانات حرفه اي و استاندارد بر اي خود تهيه كنند.ساخت انجمن در Pars Board رايگان بوده و به دعوتنامه هم نيازي ندارد اما برخي از امكانات اين سايت عبارتند از :

+ اختصاص 100 مگابايت هاست رايگان  و آدرس اينترنتي مستقل به هر كاربر

+ قالب هاي متنوع و امكانات حرفه اي و نيز امكان تغيير لوگو

+ تعريف سطح دسترسي براي هر عضو ونيز امكان ارسال پيام به اعضاء و صندوق پستي

+ استفاده از دامنه های مختلف از جمله ParsBoard.com , Boardfa.com ,IrBB.ir,Frm.ir

چنانچه مايل به راه اندازي انجمني هستيد و نميخواهيد هزينه اي متوجه شما گردد همين امروز در پارس بورد ثبت نام كنيد.

آدرس سايت :       http://parsboard.com

مطلب مرتبط :     شما هم يك انجمن ( فروم ) رايگان داشته باشيد

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من

Share

  1. آگوست 27, 2009 در 5:13 ب.ظ.

    سلام
    من خودم برا انجمن از همین پارس‌برد شروع کردم که به خاطر قطعی متناوب و پایین اومدن سرور، انجمنم رو به هاست شخصی منتقل کردم، چند وقت پیش یه ایمیل از طرف مدیریت این سایت اومد که قرار از این به بعد به سایت برسن، ان‌شاالله که برسن، قبلا یه دامین frm.ir داشت که من انجمنم روی اون بود (anarnet.frm.ir) که الان بالا نمیاد :))
    به هر حال اگه دوستی قصد داره که انجمنش رو برا همیشه ادامه بده من پیشنهاد میکنم ۵۰ مگابایت هاست بگیره و با phpbb (همین اسکریپتی که روی پارس‌برد هست) شروع کنه، چون بعدا امکان انتقال انجمن رو نخواهد داشت.
    به هرحال خودش امکان جالبی رو برا تولید محتوای فارسی در اختیار قرار میده.

    موفق باشید.

  2. آگوست 27, 2009 در 5:19 ب.ظ.

    میثم :
    سلام
    من خودم برا انجمن از همین پارس‌برد شروع کردم که به خاطر قطعی متناوب و پایین اومدن سرور، انجمنم رو به هاست شخصی منتقل کردم، چند وقت پیش یه ایمیل از طرف مدیریت این سایت اومد که قرار از این به بعد به سایت برسن، ان‌شاالله که برسن، قبلا یه دامین frm.ir داشت که من انجمنم روی اون بود (anarnet.frm.ir) که الان بالا نمیاد )
    به هر حال اگه دوستی قصد داره که انجمنش رو برا همیشه ادامه بده من پیشنهاد میکنم ۵۰ مگابایت هاست بگیره و با phpbb (همین اسکریپتی که روی پارس‌برد هست) شروع کنه، چون بعدا امکان انتقال انجمن رو نخواهد داشت.
    به هرحال خودش امکان جالبی رو برا تولید محتوای فارسی در اختیار قرار میده.
    موفق باشید.

    ميثم جان ممنون از نظرتون بله شما درست مي گوييد آدرس frm.ir بالا نمياد البته قصد من تنها معرفي كردن بود و اعلام اشكالات برعهده شما عزيزاني است كه از آن استفاده نموده ايد
    بازهم ممنون

  3. مارس 26, 2010 در 1:15 ب.ظ.

    من انجمنم رو ساختم اما خودم نمیتونم مدیریتش رو بکن

  4. اکتبر 17, 2010 در 8:08 ب.ظ.

    از مدیر وبلاگ میخام برای من یک تالار جداگانه بسازه و من 21 سالمه دانشجوی حسابداریم وبه این محض ساحتن به شمارم بنام کیانوش بزنگه09380021852 و از مدیر وبلاگ میخام حتما با همین مشخصاتم برام یکی بسازه emil-kyanoosh 2007@yahoo.com خبر بدهد.

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه