تغيير Favicon در وردپرس دات كام

فاويكون آيكون هاي كوچك 16*16 هستند كه در مرورگرها در كنار آدرس اينترنتي مورد نظر به نمايش در مي آيد و به نوعي آدرس سايت يا بلاگ را متمايز مي كند. امروز قصد دارم نحوه تغيير Favicon  در وردپرس . كام را آموزش دهم. اگر از Favicon يكنواخت وبلاگتون خسته شديد و قصد تعويض آن را داريد به روش زير عمل كنيد :

itblog-favicon

+ در داشبورد وبلاگ تون در بخش تنظيمات بلاگ در وردپرس . كام به قسمت تنظيمات همگاني برويد ( شكل 1 )

شكل ا

شكل ا

+ تصوير مورد نظر خود را كه مي خواهيد بعنوان فاويكون نمايش داده شود آپلود نماييد لازم به ذكر است فرمت تصوير بايد jpg  و png  باشد و با اعمال تغييرات لازم  بلاگ را به روز رساني كنيد. ( تصوير 2 )

02

پس از انجام تنظيمات مدتي طول خواهد كشيد تا Favicon جديد به نماش درآيد پس زياد عجله نكنيد.

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من

Share

Share this Post

  1. اوت 23, 2009 در 8:04 ب.ظ.

    راستی یک سوال

    می خوام وبلاگم رو از بلاگفا منتقل کنم ، فقط دوست دارم جایی برم که بازدید کننده داشته باشه مثل بلاگفا ، شما کجا رو توصیه میکنید

  2. اوت 25, 2009 در 11:46 ب.ظ.

    سلام
    از خواندن مطالب وبلاگتان خوشحال شدم،خوشحال می شوم که سری به وبلاگ من هم بزنید و اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم؛منتظر دیدگاهتان هستم.

  3. اوت 26, 2009 در 1:48 ب.ظ.

    سلام…شما هم در قسمت «کافه وبلاگ» وبلاگم لینک شدید…ممنون از توجهتون.

  4. ایمان
    سپتامبر 3, 2009 در 7:27 ق.ظ.

    درود
    دوست عزیز اینامکان فقط برای کاربران wordpress.com وجود دارد؟؟؟
    یعنی اگر روی دامین شخصی نصب کرده باشیم این امکان وجود ندارد؟؟؟

    • سپتامبر 3, 2009 در 10:32 ق.ظ.

      خير دوست عزيز اگر وردپرس رو تو هاست شخصي داشته باشيد با كمك يك افزونه به راحتي قادر به تغيير فاويكون خواهيد بود

  5. نیروی جوان
    سپتامبر 9, 2009 در 11:27 ق.ظ.

    باشتکر از مطلب خوبی که فرمودید. اگر بخواهیم نشان کاربری خود را که در کنار کامنت‌ها ظاهر می‌شود تغییر دهیم چه باید بکنیم؟
    با تشکر

    • سپتامبر 9, 2009 در 6:34 ب.ظ.

      براي اين كار بايد در قسمت پروفايل وبلاگتون عكس مورد نظر را آپلود و بروزرساني كنيد

  1. سپتامبر 3, 2009 در 11:42 ق.ظ.
  2. سپتامبر 30, 2009 در 5:20 ب.ظ.
  3. نوامبر 13, 2009 در 4:02 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

