خانه > معرفي سايت ها و وبلاگ ها, وب 2.0, ابزار آنلاين > با PicSlice عكس هاي خود را به پوستر تبديل كنيد

با PicSlice عكس هاي خود را به پوستر تبديل كنيد

يك فتحي عزيز وگرامي در پستي تحت عنوان سرویسی معرکه برای چاپ کردن عکس در سایزهای بسیار بزرگ به معرفي سايت BlockPosters پرداخت كه به آساني مي توان در آن عكس خود را برش زده و آن را در سايز بزرگ پرينت كرده و يك پوستر زيبا ساخت كه ماحصل آن ساخت پوستري زيبا از پسرم اسماعيل شد كه در محل اتاق خواب وي نصب و مايه مباهات و تفخرات ملوكانه ايشان به ساير هم سن وسالان گرديد. من هم امروز قصد معرفي سايتي از اين دست را دارم كه به آساني مي توان عكس خود را در آن برش زد.

سايت PicSlice ، سايتي است كه بصورت آنلاين و رايگان مي توان عكس خود را در آن آپلود كرد ، سايز آن را تغيير داد ( Resize ) قسمتي از عكس را انتخاب و اضافات را حذف كرد ( Crop ) و نيز آن را در اندازه ي دلخواه در رديف هاي افقي و عمودي برش زد و در انتها عكس برش خورده را در فرمت Jpg و در قالب يك فايل Zip  ( برخلاف BlockPosters كه در فرمت پي دي اف دانلود مي كرديد ) مي توان آن را دريافت كرد و سپس هر قطعه را پرينت گرفت و با كنارهم قرار دادن آن ها پوستري ايجاد كنيد

آدرس سايت :  http://picslice.com

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

  1. مارس 11, 2010 در 10:54 ق.ظ.

    جالب بود آقا رضا خسته نباشيد

  2. SAfiLO
    مارس 24, 2010 در 12:32 ب.ظ.

    از سرویس قبلی که بسیار استفاده کردم …بله به نظر من هم تنها مشکلش ..محدودیت آپلود و پی دی اف بودنش بود…
    سرویس جدید رو تست میکنیم

  1. مارس 10, 2010 در 10:05 ب.ظ.
  2. مارس 23, 2010 در 5:23 ب.ظ.

بیان دیدگاه