خانه > gmail, google buzz, مرورگرها, گوگل, گوگل باز, افزونه هاي فايرفاكس, شبكه هاي اجتماعي > همراهان خود را در گوگل باز با Buzz Stats به نمايش بگذاريد

همراهان خود را در گوگل باز با Buzz Stats به نمايش بگذاريد

احتمالا شما هم شنيده ايد كه گوگل با راه اندازي Google Buzz خط و نشان براي فيس بوك وفرندفيد كشيده و امكان به اشتراك گذاري مطالب و تصاوير را در پروفايل و حساب جيميل خود با دوستان به آساني فراهم گشته و امروزه تب آن بالا گرفته و در غياب فيس بوك و فرندفيد و توييتر عليه رحمه ها !؟ كاربران بسياري از ايران از آن استفاده مي كنند . خوب مبارك باشه اما من قصد معرفي گوگل باز را نداشتم چون قبل از من دوستان زيادي در مورد گوگل بازي با Google buzz  نوشته اند . من در اين پست قصد معرفي سايتي را دارم كه اين امكان را فراهم مي آورد تا با افزودن نام كاربري گوگل در آن آمار همراهان تان در گوگل باز را به نمايش در مي آورد و با دريافت كد مي توانيد آن را به وبلاگ تان اضافه تا همراهان بيشتري جذب كنيد  . اين سايت Buzz Stats نام دارد . اين سايت صفحه اي به نام شما مي سازد كه كاربران با كليك برروي ويجتي كه در وبلاگ خود قرارداده ايد به اين صفحه هدايت مي شوند و اطلاعاتي از گوگل باز شما به نمايش داده مي شود.

آدرس سايت : http://buzz-stats.com

صفحه من  : http://buzz-stats.com/buzzer/reza4237

خوانندگان عزيز شايد از خودتان بپرسيد چرا به توييتر ، فيس بوك و فرند فيد ( عليه رحمه ها ) لينك نمي دهم ، خوب چه كاريه وقتي نمي توان به آنها دسترسي داشت فقط باعث  ميشود داغ دل مان جميعاً‌تازه تر شود …..

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

Share

  1. مارس 6, 2010 در 7:15 ب.ظ.

    از این سرویس اطلاع نداشتم،‌ اما فکر می‌کنم تب «باز» تو ایران دیگه تقریبا خوابیده!

  1. مارس 6, 2010 در 9:22 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

