خانه > معرفي سايت ها و وبلاگ ها, سايت گردي, سرويس وابزار وبلاگ نويسي > پشتيبان گيري از وبلاگ در عرض تنها يك دقيقه !!

پشتيبان گيري از وبلاگ در عرض تنها يك دقيقه !!

شايد تابه حال براي شما هم پيش آمده كه در كامپيوتر خود مطالبي و يا فايل هايي داشتيد كه در اثر بي احتياطي ويا هر دليل ديگري از بين رفته است و كماكان در حال افسوس خوردن هستيد ، حال همين اوضاع را براي يك وبلاگ نويس تجسم كنيد كه پس از ماهها وشايد سال ها مطلب نوشتن يك روز ببيند ديگر از آرشيو خبري نيست ، مخصوصا براي وبلاگ هايي كه در هاست شخصي داير شده اند . بهترين راه براي مبارزه با اين بلاي خانمان سوز ( ؟؟! ) پشتيبان گيري از مطالب وبلاگ است كه آن هم راه هايي دارد مثلا ذخيره مطالب در فرمت Word و يا PDF ست كه هم خسته كننده و وقت گير است وهم غير عقلايي.

پس يك راه مي ماند و آن هم پشتيبان گيري ( Back up ) گيري از مطالب وبلاگ بطور آنلاين است ، سايت هايي در اين زمينه هستند كه من يكي از بهترين واين سايت ها و آسانترين راه براي بك آپ گيري از وبلاگ را به شما معرفي مي كنم . اين سايتBlog Backup Online نام دارد كه كافيست در آن عضو شويد تا ببينيد كار با آن چقدر آسان است .

عضويت و استفاده از امكانات Blog Backup Online رايگان است و اين سايت 50 مگابايت فضا براي ذخيره محتويات وبلاگ به كاربر مي دهد و كاربر قادر است علاوه بر پشتيبان گيري از مطالب ، فايل هاي تصويري و از اين قبيل را هم براي شما ذخيره كند.

براي شروع كار وپس از تكميل عضويت در كنترل پنل خود آدرس وبلاگ ويا وبلاگ هاي خود را وارد كنيد ومدت 60 ثانيه منتظر باشيد خواهيد ديد يك بك آپ كامل از مطالبتان گرفته خواهد شد و همانطور كه گفتم محدوديتي در تعداد وبلاگ نداريد اما از نظر فضا در مضيقه خواهيد بود. شما حتي ميتوانيد پشتيبان گيري از وبلاگ خود را به طور روزانه نماييد ( براي سهولت در كار ) و ديگرلازم نيست از بابت حذف آرشيو وبلاگتان نگران باشيد.

آدرس سايت :

https://www.blogbackuponline.com

پي نوشت : اين سايت گويا با سرويس هاي وبلاگ فارسي مشكلاتي دارد.

بیان دیدگاه