خانه > google buzz, گوگل, گوگل باز, آيكون, عمومي > آيكون رايگان گوگل باز

آيكون رايگان گوگل باز

شما هم از طرفداران Google Buzz  هستيد و ميخواهيد از آيكون هاي آن در وبلاگ خود استفاده كنيد؟ در لينك زير مي توانيد آيكون هاي گوگل باز را در سايز هاي مختلف و در فرمت PNG  و PSD  ( لايه باز فتوشاپ ) را به رايگان دريافت كنيد:

لينك : http://www.socialh.com/2010/02/google-buzz-free-icons-and-psd-files.html

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من

  1. مارس 10, 2010 در 12:19 ب.ظ.

    سلام دوست من تبادل لینک می کنید اگه موافق بودی منو با عنوان سایت جوک و خنده لینک بده بعد خبرم کن تا شما رو هم لینک بدم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

