خانه > ubuntu, لينوكس, اپن سورس, اخبار آي تي > لوگوي اوبونتو تغيير مي كند

لوگوي اوبونتو تغيير مي كند

توزيع محبوب و پرطرفدار اوبونتو در نسخه جديد خود (اوبونتو ۱۰.۰۴ ) تغييراتي در لوگوي خود بوجود خواهد آورد و اين تغيير لوگو علاوه بر اعمال در اوبونتو شامل توزيع هاي زابونتو ، فروم ها و ساير برندهاي آن مي شود و تم هاي آن نيز دستخوش تغيير خواهد شد. در زير نمونه اي از لوگوي جديد را مشاهده مي كنيد وبراي ديدن ساير عكس ها بر روي لينك زير كليك كنيد.

عكس هاي بيشتر

مطلب مرتبط :

اوبونتو پس از ۶ سال تغییر چهره میدهد !

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

