خانه > وردپرس, آموزش, آموزش و را هنماها > نحوه ارسال مطلب با ايميل در وردپرس

نحوه ارسال مطلب با ايميل در وردپرس

امروز قصد دارم نحوه ارسال مطلب با وردپرس دات كام تويط ايميل را آموزش دهم هرچند اين آموزش در قسمت پشتيباني سايت آمده و اين پست ترجمه اي آزاد از آن مي باشد.

با توجه به وضع موجود و عدم دسترسي گاه و بيگاه به وبلاگ خود در وردپرس و ارسال مطلب يكي از راههاي ارسال پست بدون واد شدن به اكانت خود ارسال از طريق ايميل است . براي اين كار به روش زير عمل كنيد.

+ به وبلاگ خود وارد شده و در قسمت منوي پيشخوان يا داشبورد برروي لينك وب نوشت هاي من ( My Blogs  ) كليك كرده تا به صفحه آن وارد شويد.

+ در اين قسمت گزينه ارسال توسط ايميل (  Post By Email ) را فعال كنيد تا يك آدرس ايميل دريافت كنيد.

از اين پس براي ارسال مطلب به وبلاگ خود كافيست مطالب به آن ايميل كه به شما داده شده ارسال كنيد تا در وبلاگ شما به نمايش در آيد.

براي راهنمايي بيشتر از راهنماهاي زير استفاده نماييد.

راهنما به زبان انگليسي |     راهنما ترجمه شده به فارسي

موفق باشيد….

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفايل من در گوگل

  1. فوریه 28, 2010 در 6:28 ق.ظ.

    با اجازه لینک رو اضافه ردم به لینکدونی …
    مرسی

  2. مارس 1, 2010 در 10:45 ق.ظ.

    سلام
    ما که cms داریم باید چه کار کنیم ؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

