خانه > ubuntu, لينوكس, معرفي سايت ها و وبلاگ ها, اپن سورس > راديوي اينترنتي با طعم لينوكس

راديوي اينترنتي با طعم لينوكس

عده اي از دوستان وبلاگ نويس فعال در حوزه لينوكس دست به كار بزرگي زده و راديوي فارسي لينوكس را راه اندازي نمودند. اين راديو كه از بهمن ماه امسال ( 1388 ) راه اندازي شده بر اين است تا جهت بلينوكس فارسيسط گنو/ لينوكس براي علاقه مندان به صورت هفتگی و در روز پنج شنبه ساعت ۸ شب تا ساعت ۱۱ شب به مدت ۳ ساعت برنامه هاي خود را بصورت زنده و سپس از طريق پادكست پخش كند . مطمئنا در صورت استمرار و ادامه فعاليت اين راديو در آينده شاهد تاثير آن بر كاربران خواهيم بود و آي تي بلاگ براي اين دوستان آرزوي موفقيت مي نمايد.

آدرس راديو اينترنتي لينوكس :     http://linuxfm.com

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من |  پروفيل من در گوگل

  1. فوریه 27, 2010 در 9:23 ق.ظ.

    ایده بسیار جالبی بود … فکر کنم این مورد در زمینه رادیویی اینترنتی تو حوزه آی تی ، از اولین ها است.
    موفق باشند.

  2. فوریه 27, 2010 در 2:14 ب.ظ.

    یه بخش از پادکست مربوط می‌شه به اخبار ۲۰:۳۰ که کاملا سرکاریه و دوستان اصلا جدی نگیرن خبر رو(مث اومدن فتوشاپ برای لینوکس)

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

