خانه > وردپرس, آموزش, آموزش و را هنماها > نحوه ايجاد فرم ارسال به ايميل در وردپرس.كام

نحوه ايجاد فرم ارسال به ايميل در وردپرس.كام

وردپرس دات كام اين قابليت را دارد كه به سادگي و با قراردادن يك كد در صفحه  فرم ارسال به ايميل بسازيد كه با اين فرم خوانندگان وبلاگتان به سادگي بتوانند با پر كردن فيلدهاي فرم نظر يا سوال خود را به ايميل شما ارسال نمايند.

براي ساخت فرم ارسال به ايميل (   Contact form ) در وردپرس دات كام به شيوه زير عمل كنيد:

+ يك صفحه جداگانه با نام تماس با من بسازيد . ( براي اين كار كافيست در كنترل پنل بلاگ خود در قسمت برگه هابرروي گزينه Add New كليك كنيد و برگه جديد را نام گذاري كرده و آدرس آن را ويرايش كنيد.)

+ پس از ساخت صفحه تماس با من آن را به حالت Html  تغيير داده و كد [contact-form]

را در آن تايپ كنيد و در انتها بروز رساني كنيد.

فرم شما ساخته شده و بدون هيچ دردسري حالا صاحب يك فرم تماس شده ايد . مطالبي كه خوانندگان توسط اين فرم ارسال مي كنند به ايميلي كه شما به وردپرس معرفي كرده ايد ارسال خواهد شد.

contact01

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من

Share

  1. سپتامبر 4, 2009 در 5:06 ب.ظ.

    سلام
    اگه با تبادل لينک موافقي منو با عنوان:سايت تفریح کلاب
    لينک کن و در اين قسمت خبرم http://linktafrihclub.mihanblog.com/post/comment/1
    کن تا با چه نامي لينکت کنم
    http://www.tafrihclub.com/
    سايت تفریح کلاب
    حد اکثر 2 ساعت بعد لینک خواهید شد

  2. ایمان
    سپتامبر 5, 2009 در 6:07 ق.ظ.

    درود
    این کار را انجام دادم ولی نمی دونم چرا همون عبارت كد [contact-form] را نشون می ده؟؟

  3. سپتامبر 5, 2009 در 8:15 ب.ظ.

    سلام. من هم این کار رو انجام دادم و نشد. فقط کد رو تو خروجی نشون میده.

  4. سپتامبر 5, 2009 در 8:16 ب.ظ.

    البته فکر کنم این قابلیت مربوط به وردپرس.کام هستش که گفتید. و روی وردپرس.ارگ کار نمیکنه.

  5. saba
    سپتامبر 5, 2009 در 10:07 ب.ظ.

    سلام من به زحمت در ورد پرس دات کام ثبتنام کردم ولی در صفحه لاگینم نمیتوتنم وارد پنلم بشم مدتها طول میکشه اخرشم میگه نمیتونم صفحه رو باز کنم
    شما چطور وارد میشین/

  6. سپتامبر 6, 2009 در 1:52 ب.ظ.

    سلام.برای من هم نشد.یعنی همین کد [contact-form] را نشون می ده !! در حالت ویرایش Html گذاشتم ولی دقیقا خود عبارت کد رو نشون میده !

    • سپتامبر 8, 2009 در 2:44 ب.ظ.

      رضا جان به حالت html ويراسشگر رو تبديل كن و دوباره امتحان كن . كد را تايپ كن

      • سپتامبر 10, 2009 در 8:16 ق.ظ.

        رضا جان اینی که میگی برای وردپرس دات اورگ فعاله و یه افزونه به همین نام هم داره و البته در وردپرس دات کام فعال نیست

      • سپتامبر 13, 2009 در 4:53 ب.ظ.

        رضا جان اینی که میگی برای وردپرس دات اورگ فعاله و یه افزونه به همین نام هم داره و البته در وردپرس دات کام فعال نیست

        فرزاد جان براي وردپرس دات كهم فعاله همين فرم تماس اين وبلاگ از اين طريق ساخته شده است

  7. tafrihi4u
    سپتامبر 9, 2009 در 11:18 ق.ظ.

    جالب بود…
    ممنون

  8. mohammad
    سپتامبر 10, 2009 در 12:59 ق.ظ.

    salam doste aziz man ino emtehan kardam amma kar nakard mishe komamak koni man be in kheyli ehriyaj daram

  9. سپتامبر 16, 2009 در 12:15 ب.ظ.

    سلام
    اگه با تبادل لينک موافقي منو با عنوان:سايت تفریح کلاب
    لينک کن و در اين قسمت خبرم http://linktafrihclub.mihanblog.com/post/comment/1
    کن تا با چه نامي لينکت کنم
    http://www.tafrihclub.com/
    سايت تفریح کلاب

    حد اکثر 2 ساعت بعد لینک خواهید شد

  10. Ali
    سپتامبر 17, 2009 در 9:07 ق.ظ.

    سلام مطلب جالبي بود .اين سايت من http://imovi3.wordpress.com

  11. اکتبر 3, 2009 در 5:15 ب.ظ.

    سلام
    من مدیر وبلاگ گلچینی از دنیای اینترنت سابق هستم . من عنوان وبلاگم رو تغییر دادم اگه ممکنه لطف کنید و عنوان وبلاگ منو به ( خانواده برتر ) تغییر بدین .ممنون

  12. اکتبر 3, 2009 در 9:58 ب.ظ.

    لطفاً راهنمایی کنید چرا وبلاگم فقط در گوگل سرچ می شود و در جستوجوگرهای دیگر نشان داده نمی شود ، اگر اطلاعاتی دارید که می تواند به من کمک کند ، خواهش می کنم آن را بگویید

    با تشکر

    7book.blogfa.com

  13. اکتبر 9, 2009 در 4:56 ب.ظ.

    آیا می خواهید وبلاگ شما نقد و بررسی شود ؟ آیا می خواهید وبلاگ شما به عنوان وبلاگ ماه به سایر کاربران شناسایی شود ؟ آیا می خواهید جزء پیوندهای روزانه ی ادبیات روز باشید ؟
    برای کسب اطلاعات بیشتر به http://7book.blogfa.com/post-73.aspx مراجعه کنید !

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

