خانه > گوگل, عمومي > لوگوي گوگل به مناسبت سالروز تولد جكسون

لوگوي گوگل به مناسبت سالروز تولد جكسون

هنوز مدت زيادي از مرگ مايكل جكسون خواننده معروف نگذشته كه گوگل به مناسبت سالروز تولد اون لوگوي زير را در صفحه اول خود قرار داده است

michaeljackson09

معمولاً من از اين پست ها نمي دهم اين هم براي تنوع بود (:

Share

دسته‌ها:گوگل, عمومي برچسب‌ها: ,
  1. علیرضا
    اوت 29, 2009 در 8:24 ب.ظ.

    با عرض پوزش لگویی دیده نمی شود .
    سایت هم فیلتر شده بود !
    با تشکر از زحمات شما منتظر ورود شما به 7book.blogfa.com هستم .

  2. اوت 31, 2009 در 10:06 ب.ظ.

    رضا جان روز جهانی وبلاگ نویسی را بهت تبریک میگم با بهترین آرزوها

  3. R4500L
    سپتامبر 1, 2009 در 12:48 ق.ظ.

    من موندم مایکل جکسون چرا این همه طرفدار داره ؟ :دی
    اون دوتا پارو به جای حرف «L» میزاشت بهتر بود !!

  4. سپتامبر 2, 2009 در 5:38 ب.ظ.

    سلام
    اگه با تبادل لينک موافقي منو با عنوان:سايت تفریحی تک محفل
    لينک کن و در اين قسمت خبرم http://tablink.mihanblog.com/post/comment/1
    کن تا با چه نامي لينکت کنم
    http://www.takmahfel.com/
    سايت تفریحی تک محفل

  5. سپتامبر 3, 2009 در 11:00 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز
    من محسن نجفی مدیر وبلاگ « گلچینی از دنیای اینترنت » با پیج رنگ گوگل 3 هستم . مایلم با وب سایت شما تبادل لینک کنم . اگه با نظر من موافق هستید به آدرس انتهای این پیام مراجعه بفرمائید . در صورت گذاشتن لینک من ، لینک شما حداکثر ظرف مدت 24 ساعت در قسمت لینکستان وبلاگ گذاشته و سپس به شما اطلاع داده خواهد شد. در ضمن می توانید به طور یک طرفه دو لینک از لینک های مورد علاقه موجود در وب سایتتان را در قسمت لینکدونی وبلاگ من ارسال کنید . توجه داشته باشید این دو لینک در صورتی تائید خواهند شد که شما پیشنهاد تبادل لینک با من را پذیرفته باشید. این دو لینک نیز باید شرایط مندرج در آدرس زیر را داشته باشند.
    http://golchinmoh3en.mihanblog.com/post/380

  6. سپتامبر 3, 2009 در 5:28 ب.ظ.

    سلام. ممنون ميشم منو درباره تغيير پوسته وبلاگم در وردپرس.كام راهنمايي كنيد. يا پستي در اين مورد بنويسيد.

    • سپتامبر 3, 2009 در 5:56 ب.ظ.

      دوست عزيز براي تعويض قالب بلاگتون كافيست در كنترل پنل وبلاگتون در قسمت نما گزينه پوسته ها را كليك و قالب موردنظر را فعال نماييد

  7. سپتامبر 3, 2009 در 8:07 ب.ظ.

    سلام شما هم متقابلا لینک شدید.
    مدیر وبلاگ گلچینی از دنیای اینترنت
    http://golchinmoh3en.mihanblog.com

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

