خانه > اخبار وبلاگي, عمومي > به ياد نويد مجاهد

به ياد نويد مجاهد

ديشب  تو وبلاگ عصيان خبر درگذشت آقاي نويد مجاهد از بلاگرهاي قديمي و نويسنده وبلاگ مژده رو خوندم . با اينكه ايشون رو اصلاً تابحال نديده بودم و تنها يكي از خوانندگان مطالبشون در مورد سيستم MT  بودم غم غريبي مرا فراگرفت . الان هم كه دارم اين مطلب رو به ياد اين بلاگر قديمي كه متاسفانه به يك بيماري ژنتيكي مبتلا بود مي نويسم ناراحتم . آقاي نويد مجاهد براي دورهم جمع كردن افراد معلولي كه ميخواهند باور شوند مجموعه انجمن و وبلاگ اسپيشيال رو راه اندازي كرد و الان كه او نيست اين مجموعه به يادگار از او باقيمانده است. روحش شاد

ضمن ابراز تاسف از درگذست اين دوست وبلاگ نويس بدينوسيله اين مصيبت را به خانواده ايشان تسليت گفته و از خداوند رحمان علو درجات  را براي ايشان مسئلت مي نمايم.

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من

Share this Post

  1. اکتبر 10, 2009 در 8:50 ب.ظ.

    این همه وارد وبلاگت می شم نظر می دم معرفت نداری بیایی وبلاگم یک نظر خشک و خالی بدهی ! باز هم از این که احساس می کنم مخفیانه ! به وبلاگم سر می زنی خوشحالم !

  2. اکتبر 15, 2009 در 1:41 ب.ظ.

    ببخشید من یک سوال داشتم ولی خجالت می کشم بگویم ، به هر حال ما از یاران انتظار یاری داشتیم ! از بهاران و زمستان انتظار بی خیالی داشتیم !
    7book.blogfa.com

  1. اکتبر 9, 2009 در 6:25 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

