نستعليق آنلاين

امروز در وبگردي هام به سايت جالب ايراني برخوردم به نام نستعليق آنلاين . اين سايت كه كاري از گروه تگفا است بصورت آنلاين متن تايپي را به نستعليق تبديل مي كند. براي استفاده از اين سايت كافيست به آدرس اينترنتي  nastaliqonline.ir رفته در فيلد موردنظر متن دلخواه را تايپ كرده وتنظيماتي از قبيل رنگ و سايز فونت ، فرمت تصوير ونيز نوع تذهيب و زمينه را انتخاب و برروي دكمه خطاطي كن كليك نماييد تا متن شما به نستعليق تبديل وبه نمايش درآيد. درحال حاضر علاوه بر فونت نستعليق فونت تحريري ، اردو و ثلث هم به امكانات سايت اضافه شده است.

در انتها براي اين دوستان عزيز كه از بچه هاي خوب زاهدان مي باشند آرزوي موفقيت كرده و اميدواريم در آينده از اين قبيل سايت ها براي كاربران ايراني راه اندازي كنند.

آدرس سايت :    http://www.nastaliqonline.ir

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من

Share

Share this Post

  1. اکتبر 19, 2009 در 8:52 ب.ظ.

    سلام
    لینک شما را در http://akihon.com/links/ اضافه کردم
    خوش حال می شم شما هم بنده را با نام اکیهون اضافه کنید.
    ممنون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

