{ ساخت فرم هاي حرفه اي با Wufoo }

يكي از زا هاي تعامل بين كاربران سايت ها يا بلاگ ها با مديران  و نويسندگان آنها فرم ها هستند. اين فرم ها ممكن است فرم نظرخواهي ، تماس وارسال به ايميل و يا سفارش كالا باشد. وبلاگ نويساني كه در سرويس هاي رايگان مانند وردپرس . دام ، بلاگفا و ميهن بلاگ وغيره وبلاگ دارند براي داشتن اين گونه فرم ها گاهاً كمي مشكل دارند چون يا هاست آن را ندارند و يا ابزاري كه بر روي سيستم مديريت محتوا اين گونه فرم ها را مي سازند در اختيار ندارند. لذا براي داشتم فرم مخصوصاً فرم ارسال به ايميل يا تماس بامن كه پس از كامنت گذاري پل ارتباطي است بين خواننده وبلاگ با وبلاگ نويس بايد از امكانات سايت هايي استفاده كرد كه براي همين منظور به وجود آمده اند. Wufoo يكي از همين سايت هاست.

Wufoo.com سايتي است كه با عضويت در آن مي توان به رايگان فرم هاي مورد نياز رابه صورت آنلاين ساخت و مورد استفاده قرار داد. چنانچه مايليد فرم تماسي مانند فرم تماس با من داشته باشيد همين امروز در Wufoo.com ثبت نام كنيد. در اين سايت وپس از عضويت مي توانيد فرم هاي خود را ويرايش كنيد  و درمورد تم هاي آن طراحي كرد ودر طراحي آن از Css  هم استفاده نمود. اكانت رايگان  داراي محدوديت هايي است از جمله ساخت تنها 3 فرم ونيز ارسال به ايميل در ماه تنها 100 كاربر . چنانچه وبلاگ نويسي هستيد كه دنبال فرم تماس رايگان هستيد اين سايت مي تواند بهترين گزينه شما باشد.

آدرس سايت :       http://wufoo.com

فرم تماس با من (‌حتما امتحان كنيد تا تفاوت را احساس كنيد )

تصوير ايميلي كه با فرم تماس با من به ايميل من ارسال گرديده است

مطلب مرتبط :  ساخت فرم تماس باما توسط php

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي | كارت ويزيت من

Share

Share this Post

  1. اوت 16, 2009 در 2:05 ب.ظ.

    سلام همکار گران مایه
    همین جوری به دلم افتاد اینجا یه نظر بزارم شاید دوست داشتی و مارو لینک کردی اگرم لینک نکردی حداقل برای دیدن هم که شده بیا منتظر حضور سبز شما هستم دوست من

  2. رضا
    اوت 18, 2009 در 7:57 ق.ظ.

    سلام
    وبلاگ خوبي داري.شما كه وبلاگ نويس هستي و با رايانه هم زياد كار ميكني حتما به سلامي خودت هم اهميت ميدي. لطفا به سايت ما هم سري بزن. ارزشش رو داره.
    در ضمن اگر مايل بودي كه تبادل لينك هم داشته باشيم خبر بده. خوشحال ميشم.

    http://www.armpad.ir

  3. اوت 19, 2009 در 4:41 ب.ظ.

    «بانگ» آژانس خبری ای است که شما ویراستار آن هستید!
    http://www.baang.ir

  4. اکتبر 21, 2009 در 8:42 ق.ظ.

    خیلی جالب بود

    ممنون بهش احتیاج داشتم

  1. اکتبر 1, 2009 در 4:25 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

