خانه > وب 2.0, سايت گردي, عمومي > سرعت اينترنت خود را بررسي كنيد

سرعت اينترنت خود را بررسي كنيد

يكي از مسكلاتي كه كاربران اينترنت پرسرعت با شركت هاي خدمات دهنده دارد سرعت اكانت ارائه شده است بطوري كه كاربر سرخوش از اينكه يك اكانت 512 كيلوبايتي خريداري نموده اما عملا اين سرعت كمتر از ميزان مورد ادعاي ISP  است براي چك كردن سرعت اينترنتي كه استفاده مي كنيد از speedtest كمك بگيريد. اين سايت ميزان واقعي سرعت دانلود وآپلود فايل را براي شما به نمايش مي گذارد.

آدرس سايت :           http://www.speedtest.net

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي

Share this Post

  1. اوت 7, 2009 در 9:31 ب.ظ.

    سلام
    بنظر من بهترین راه برای فهمیدن سرعت واقعی، استفاده از یک نرم افزار دانلود فایل است. با این نرم افزار ها بسادگی می توان میانگین سرعت دانلود را بدست آورد.
    اغلب سایت هایی که این سرعت ها را تست می کنند متاسفانه دقیق عمل نمی کنند

  2. اوت 8, 2009 در 5:39 ق.ظ.

    ممنون. فکر کنم 512 کیلوبایتی را به 512 کیلوبیتی تغییر بدی درست تر باشه…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

