خانه > كتاب الكترونيكي, وردپرس, آموزش و را هنماها > كتاب راهنماي فارسي وردپرس

كتاب راهنماي فارسي وردپرس

بالاخره يك كتاب راهنماي كامل براي وردپرس به زبان فارسي نوشته شد اين كتاب كاملترين مرجع براي وردپرس تاكنون است كه در خيلي از بلاگ ها دوستان عزيز به ميزان لازم و وافي به معرفي اون پرداخته اند براي همين من از توضيح اضافي خوددراي مي كنم و لينك هايي كه به معرفي اين كتاب پرداخته اند بسنده مي كنم . از دوستاني كه اين مرجع را تهيه كردندتشكر مي كنم:

کتاب فارسی راهنمای وردپرس ( آي تي لاين )

مرجع كامل وردپرس ( سايت من و تو )

کتاب فارسی راهنمای وردپرس منتشر شد ( وبلاگ نيوز )
کتاب فارسی راهنمای وردپرس ( پارسان آي تي )
مرجع کامل وردپرس به زبان فارسی ( زنگوله )
مرجع کامل وردپرس ( متابلاگ )

در لينك هاي بالا شرح كامل به همراه لينك دريافت كتاب وردپرس موجود مي باشد

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي

Share

Share this Post

  1. آوریل 17, 2010 در 11:11 ق.ظ.

    خیلی خوب بود ممنون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

