خانه > وب 2.0, ابزار وب, سايت گردي, عمومي > به عكس هاي خود جلوه آينه اي بدهيد

به عكس هاي خود جلوه آينه اي بدهيد

چنانچه مايليد به عكس هايي كه در وبلاگ تان استفاده مي كنيد جلوه آينه اي بدهيد و از طراحي وفتوشاپ سررشته اي نداريد از سايت Reflectionmaker.com غافل نشويد.

كافيست عكس دلخواه خود را از وب يا رايانه تا سقف حجم 200 كيلو بايت انتخاب كرده و بايك سري تنظيمات كوچك درپايان تصوير   پردازش شده را دريافت كنيد.

آدرس سايت :       http://www.reflectionmaker.com

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي

Share

Share this Post

  1. samin
    ژوئیه 23, 2009 در 5:01 ق.ظ.

    خيلي جالب بود

  2. اوت 2, 2009 در 8:37 ق.ظ.

    سلام آقا سید!
    خوبین؟
    ناراحت نمی شین که من احوال پرسی میکنم؟؟؟
    سایت جالبی دارین؟؟؟
    از این پستتون استفاده کردم!!!
    خوشحلا میشم شمام به وبلاگ ناچیز منم سر بزنید!
    یا حق یلدا
    التماس آرزو

    • اوت 2, 2009 در 3:55 ب.ظ.

      ممنون از نظر واظهار لطفتون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

