خانه > معرفي سايت ها و وبلاگ ها, وب 2.0, وب فارسي, عمومي > پيكلت ، پذيراي تصاوير شما

پيكلت ، پذيراي تصاوير شما

امروز ميخواهم Piqlet را كه يك سايت ايراني است معرفي كنم.

پيكلت اين امكان را در اختيار كاربران قرار مي دهد تا تصاوير خود را براي نمايش در وبلاگ يا به اشتراك گذاري در اينترنت آپلود كنند. محدوديت حجم تصاوير تا 2 مگابايت است و فرمت هاي قابل قبول  -JPG PNG- BMP- GIF مي باشند. پيكلت به دوزبان فارسي و انگليسي مي باشد و اين كمك به جهاني شدن و محبوبيت در دنياي وب مي باشد.

يكي از امكانات جالب توجه اين سايت كه كمتر در سايت هاي از اين دست در ايران به آن توجه شده ابزارهايي براي مرورگرهاي كاربران است كه با نصب آن براحتي قادر خواهند بود تصاوير را در سايت آپلود نمايند كه در قسمت Toold  سايت قابل دريافت مي باشد.

درپايان براي مديران سايت آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم مانند بسياري از سايت هاي ايراني كه امكاناتي از اين قبيل را براي كاربران فراهم مي كردند دلسرد نشده و اين راه را ادامه دهند تا سايت ثبات داشته و كاربران بتوانند به آن اعتماد كرده و با اطمينان خاطر تصاوير خود را در آن بارگزاري كنند.

پي نوشت : دوباره برگشتم امتحانات دانشگاه تموم شد و من دوماهي آزاد هستم

سايت PIQLET |   وبلاگ  پيكلت | ابزار پيكلت

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي

Share this Post

Share

  1. ژوئیه 20, 2009 در 2:34 ب.ظ.

    اسکریپت استفاده شده در سایت پیک لت اپن سرس و رایگان هست که همه می تونن داشته باشن و ساخت تیم ایرانی نیست:

    http://chevereto.com

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

