Browser shots كمك دست طراحان وب

يكي از دغدغه هاي طراحان وب همخواني سايت طراحي شده با مرورگرهاي اينترنتي است زيرا هر كاربر وب برحسب شرايط وسلايق از مرورگري استفاده مي كند وامروزه مرورگرهاي زيادي را مي توان يافت. براي اين گروه از دوستان و نيز شما كه علاقه منديد سايت يا بلاگ خود را بدانيد در مرورگرهاي ديگر چگونه به نمايش در مي آيد استفاده از browsershots.org را پيشنهاد مي كنم . بااستفاده از اين سايت لازم نيست انواع واقسام مرورگرها را برروي رايانه خود نصب كنيد ، كافيست آدرس سايت مورد نظر راتايپ كرده و مرورگرهايي را كه ميخواهيد تيك بزنيد وبرروي دكمه SUBMIT  كليك نماييد تا سايت اسكرين شاتي از صفحه موردنظر تهيه كرده و نمايش دهد.

آدرس سايت :  http://browsershots.org

فيس بوك من | فرندفيد من توييتر من |   اشتراك ايميلي

Share this Post

Share

  1. ژوئیه 20, 2009 در 4:12 ب.ظ.

    با سلام
    وبسایت بسیار عالی بود. ممنون از معرفی آن.
    اما من ترجیح میدم به صورت آفلاین با نرم افزار IETester کار کنم که نحوه نمایش وبسایت روی ورژن های مختلف مرورگر اینترنت اکسپلورر را نشان میدهد. بقیه مرورگرها هم به دلیل استفاده از آخرین استانداردها و همچنین به دلیل اینکه تقریبا تمام کاربران این مرورگرها از آخرین نسخه آنها استفاده میکنند ، بسیار راحت است و تنها کافی است آخرین نسخه آنها را روی سیستم خود نصب کرد! (چی گفتم؟!!)
    موفق باشید

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

