خانه > فاير فاكس, توييتر, شبكه هاي اجتماعي > ارسال پست هاي توييتر به خوشمزه

ارسال پست هاي توييتر به خوشمزه

آياتابحال به اين فكركرده ايد كه لينك و مطالب توييترتان را به  Delicious بفرستيد؟ اگر مايل به اين كار هستيد مراحل زير رادنبال كنيد :

+ داشتن يك اكانت در خوشمزه (  Delicious.com )

+ داشتن يك توييتر مانند توييترمن

+ داشتن يك عدد فايرفاكس

+ نصب افزونه tweecious 0.31

به همين راحتي قادرخواهيد بود پست هاي ارسالي به توييترتان را به دليشيز ارسال كنيد.

سايت سازنده افزونه |    راهنماي تصويري افزونه |   توييتر من


  1. آوریل 4, 2009 در 8:27 ب.ظ.

    سلام
    من وبلاگ شما رو از زمانی که تو بلاگفا می نوشتید دنبال میکنم و الآن هم خودم یک وبلاگ درست کردم البته با راهنمایی های شما و خوشحال میشم اگه با وبلاگ شما تبادل لینک داشته باشم.
    «جستجوهای یک جستجوگر «

  2. آوریل 17, 2009 در 10:26 ق.ظ.

    سلام
    شما گفته بودید : به زودی من رو لینک می کنید !
    فکر کنم خیلی سرتون شلوغه

  1. آوریل 5, 2009 در 2:49 ق.ظ.
  2. مه 13, 2009 در 2:43 ق.ظ.

پاسخی بگذارید

