خانه > عمومي > هنوز زنده ام

هنوز زنده ام

خدمت دوستان سلام
من اومدم و پس از پشت سر گذاشتن مشکلات عدیده واماده بودم تا بنویسم اما گویا وردپرس مورد لطف مخابرات وفیلترینگ قرار گرفته وبا این چالش مواجه شدم
خدمت همه دوستانی که محبت کرده و کامنت گذاشته اند عرض ادب وتشکر دارم وبه زودی خواهم آمد اگر راهی برای نوشتن بی دردسر در وردپرس سراغ دارین تو کامنت بگین تا دیگه بیشتر از این از آتی بلاگ دور نباشم

دسته‌ها:عمومي
  1. اوت 14, 2008 در 9:14 ق.ظ.

    خوش اومدی
    کجا بودی دلمون تنگ شده بود …

  2. اوت 14, 2008 در 10:14 ق.ظ.

    سلام . دوست عزیز
    مدتی که نبودی دلمون تنگ شد

    در مورد فیلتر شدن هم بگم اگه نخوای از ف ی ل تر شکن ها و برنامه ها استفاده کنی
    از نسخه موبایل سایت وارد شو . هر چند زیاد دلنشین نیست ولی … یک راه دیگه هم داره طریق فیس بوک هم می تونی ( اگه افزونه وردپرس رو توش نصب کرده باشی )

    منتظرم مطالب زیباتون هستم
    موفق باشی

  3. اوت 14, 2008 در 10:28 ق.ظ.

    سلام
    برای لوگین شدن توی وردپرس.کام ، به این آدرس برو :
    http://m.wordpress.com
    نام کاربری و رمزعبورت رو که زدی ، تیک Remember … را هم بزن تا کوکی روی کامپیوتر ذخیره بشه و مجبور نشی هر دفعه اینکار رو کنی . حالا می تونی از همون طریق همیشگی به قسمت مدیریت وبلاگ بری :
    https://mohamadi.wordpress.com/wp-admin

    یه راه دیگه هم اینه که از افزونه های فایرفاکس مثل ScribeFire یا از Windows Live Writer استفاده کنی …

  4. اوت 15, 2008 در 1:56 ب.ظ.

    با سلام به دوست عزيز مطلب جالبي بود
    من مدير سايت Bikalak.com هستم
    خوشحال ميشم با » بانک مقالات فارسي » و » سايت تفريحي » ما تبادل لينک کنيد http://www.bikalak.wordpress.com
    http://www.Bikalak.com دو لينک در دو سايت متفاوت

    از شما و از همه دوستان wordpress دعوت مي کنم به ما سر بزنند و اگر مايل بودند تبادل لينک نماييم
    موفق باشيد

  5. اوت 17, 2008 در 10:19 ق.ظ.

    اوه اوه رفیق بلاگفایی سابق و وردپرسی حال حاضر ما بعده 120 روز پیداش شد. ول کام
    منم منتظر مطالب دلنشنتون هستم.
    در این مورد هم علاوه بر صفحه موبایل از چند تا نرم افزار هم میشه استفاده کرد.
    آرزوی موفقیت

  6. اوت 19, 2008 در 3:48 ب.ظ.

    سلام من شما رو لینک کردم لطفا شما هم منو با عنوان salambiaو یا عکسو کلیپ لینک کنید
    با تشکر
    بای

  7. اوت 20, 2008 در 7:25 ق.ظ.

    سلام ، خوشحالم که دوباره اومدی … من فکر می کنم از برنامه برای آپدیت کردن هم بتونی استفاده کنی .. یا با استفاده از برنامه هایی که فیلتر شکنن : FreeGate .. Gpass

  8. اوت 21, 2008 در 6:11 ب.ظ.

    سلام
    آقای محمدی دلم واسه نوشته هات تنگ شده / ما که منتظریم
    در ضمن همون چیزی که دوستمون (persian365 ) درسته:
    1/ از آدرس پایین لاگین شوید:
    http://m.wordpress.com/
    2/ روی هر کدوم از وبلاگاتون خواستین کلیک کنید تا وارد شوید.
    به همین سادگی (البته فعلا‼)

    یا علی

  9. اوت 22, 2008 در 5:24 ب.ظ.

    با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز. بدین وسیله از شما دعوت می شود با عضویت در کمپین سلام خاتمی حمایت خود را از کاندیداتوری سید محمد خاتمی اعلام بفرمایید.

    بیاید باهم به خاتمی و یارانش سلامی دوباره کنیم.
    لطفا در صورت تمایل از دوستانتان نیز برای عضویت در این کمپن دعوت کنید.
    با تشکر

  10. اوت 24, 2008 در 9:03 ق.ظ.

    از اینجا m.wordprees.com لاگین کنین و بدون دردسر بنویسین.

  11. aminhashemi
    اوت 26, 2008 در 5:30 ب.ظ.

    سلام
    برای ورود به وردپرس از زیر دامنه ای که در پایی نوشتم استفاده کنید.
    http://www.m.wordpress.com

    شادکام باشید

  12. Kia Taheri
    اوت 28, 2008 در 10:47 ق.ظ.

    خوشحالیم زنده ای :دی

  13. اوت 30, 2008 در 10:35 ق.ظ.

    با سلام
    من شما رو لينک کردم
    در صورت تمايل ما را با نام کار20موبايل لينک کنيد

  14. اوت 31, 2008 در 10:30 ب.ظ.

    با سلام
    اینجانب از سایت شما را دعوت به تبادل لینک می کنم
    البته این وبلاگ یک وبلاگ آموزشی می باشد
    باعنوان :»آموزش ساخت ایمیل»
    وبلاگ : http://www.system100.blogfa.com
    با تشکر،موفق باشید

  15. nima
    سپتامبر 1, 2008 در 7:49 ب.ظ.

    سلام وبلاگ خوبی دارید
    به خاطر این وبلاگ زیبا شما به شهر الکترونیک دعوت شدید از لینک زیر می توانید رایگان عضو شهر الکترونیک شوید
    وبلاگ تو میهن بلاگ رو همه می تونن داشته باشن ، ولی تو این شهر الکترونیک رایگان نیست ، فقط کسانی که دعوت نامه دارن ، یک وبلاگ حرفه ای هم یکی از قسمت هایی که شهرک به کاربراش می ده

    فقط یک نکته اگر می خواهی سریع تر ثبت نام کنی از ایمیل جی میل استفاده کن با یاهو دیر ثبت نام انجام میشه

    http://www.xeeus.com/member/reg.login.php?id=95297071&parent=arash

  16. سپتامبر 4, 2008 در 7:25 ق.ظ.

    با سلام
    من شما رو لینک کردم
    در صورت تمایل ما را با نام کار20 موبایل لینک کنید

  17. nima
    سپتامبر 4, 2008 در 10:56 ق.ظ.

    Salam , barat davatname sabtnam dar xeeus ro ferstadam , ozveyat dar xeeus raygan nist
    fagat yadet bashe ke age khasti sari sabtenam koni ba az gmail estefade koni

    ba sabtenam emkanati mesle : invite kardan dostat , add kardan dostat , weblog herfeye , foroshgah herfeye , gallery aks , upload file va …..

    http://www.xeeus.com/member/reg.login.php?id=75207204&parent=arash

    ghorbanet , ali

  18. سپتامبر 4, 2008 در 1:14 ب.ظ.

    دوست عزیز بهترین راه اینه که یک هاست خریداری کرده و خودتون WP رو نصب و راه اندازی کنید با اینکار تجربیات زیادی رو کسب خواهید کرد .

  19. سپتامبر 12, 2008 در 10:10 ق.ظ.

    سلام
    دوست عزيز وبلاگ خيلي جالبي داري
    اگه دوست داري تبادل لينك كنيم.
    تو وبلاگم يك نظر بده.
    راستي ورد پرس چه مزيت هايي نسبت به بلگفا داره.
    لطفا برايم شرح دهيد

  20. محمد علي
    اکتبر 1, 2008 در 6:17 ق.ظ.

    سلام

    توي وبلاگ قبل خود دعوت نامه پرشين گيگ را گذاشته بودي مي خواهم بدونم اين دعوت نامه را بازه براي كسي ارسال ميكني

  21. اکتبر 16, 2008 در 2:47 ب.ظ.

    البته من از شاتل استفاده می کنم و هنوز فیلترینگ رو ای اس پی من ظاهرا اعمال نشده! اما دوستان راه استفاده از ورژن موبایلی رو گفتند دیگه! اوون باید جواب بده!

  22. نوامبر 2, 2008 در 9:25 ق.ظ.

    سلام.خسته نباشيد.مدت 3 ماه كه جهان رايانه را راه انداختم .در اين جامعه به اصطلاح وبلاگ نويس من تازه كارم و اگر نظرم را بخواهي ميگم چرت نويس نه وبلاگ نويس چون اكثر وبلاگها شدند مخصوص هجو و جوك و sms و… موضوع وبلاگ من رايانه است با چاشني گيم و كلا مطالبي كه اين خلق جهان سومي را حداقل در حد ابتدائي كمي ارشاد كند به اين سو و از وبگردي الكي دور بشند .تو اين آشفته بازار باعث خوشحالي كه به وبلاگ شما برخورد كردم احساس كردم با هم هممسير هستيم و شما و پيوندهاي سايتتون رو لينك كردم و از سعي ميكنم سايتتان رو هر روز بررسي كنم به جهان رايانه من هم سري بزنيد واگر دوست داشتيد لينكش كنيد . به اميد ترقي روز افزون

  23. نوامبر 9, 2008 در 1:11 ق.ظ.

    آقا محمد ما کجا موند پس؟
    آقا منتظریم ها
    از طرف من هم روی ماه فرزندوتون رو ماچ کنید (؛

  24. نوامبر 15, 2008 در 2:27 ب.ظ.

    سلام

    سایت ما تمایل به تبادل لینک با شما رو داره

    اگه شما هم مایل به این امر هستید لطفا اطلاع بدید

    http://www.4news.ir

  25. masoud
    نوامبر 19, 2008 در 10:04 ق.ظ.

    salam doost aziz be nazar man rahat tarin rah baraye inke az filtering rad beshi estefade az narmafzare .ultrasurf
    az inja ham mitooni downloadesh koni :
    http://www.ultrareach.net/downloads/ultrasurf/u.exe

  26. نوامبر 26, 2008 در 7:34 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز من از اون موقعی که تو بلاگفا بودی مطالبت را می خوندم ولی از وقتی اومدی به وردپرس فعالیتت تو وب کم شد .
    برای دور زدن ف ی ل ت ر ین گ می تونی از VPN استفاده کنی اگه خواستی می تونی با آی دی من تماس بگیری : afee1990

  27. علي
    دسامبر 4, 2008 در 11:17 ق.ظ.

    سلام.خسته نباشي.من اولين بار بود كه به وبلاگت سر زدم.ولي واقعآ مطالب خيلي خوبي توي وبلاگت داري.از اين به بعد مزاحمت ميشم.
    اولين مزاحمت منم اينه كه اگه ميشه يه دعوت نامه از پرشين گيگ واسم بفرسي.
    با تشكر.

  28. ژانویه 4, 2009 در 11:59 ق.ظ.

    همیشه زنده باشی و ماندگار

  29. علی نوروزی
    فوریه 3, 2009 در 6:18 ق.ظ.

    سلام.
    فکر نمی کردم.
    ولی feedDemon گفت هنوز زندست

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

