خانه > توييتر, سرويس وابزار وبلاگ نويسي, شبكه هاي اجتماعي > با twit Sig يك امضاي توييتري داشته باشيد

با twit Sig يك امضاي توييتري داشته باشيد

چنانچه توييتر نويسيد واز كاربران پروپاقرص Twitter  ومي خواهيد در وبلاگ خود براي توييترتان تبليغ نماييد بهتراست سري به سايت Twit Sig  بزنيد .

Twit Sig  يكي از صدها سايت هايي است كه براي اين بوجود آمده كه خدماتي را به كاربران Twitter  ارائه دهد.

با رفتن به اين سايت و وارد كردن User name  خود در Twitter  اين سايت يك امضاي توييتري براي شما مي سازد كه قادر خواهيد بود از آن در وبلاگ خود استفاده نماييد. مبناي كار اين گونه است كه Twitsig  كدكاربري ، آيكوني كه در توييتر استفاده مي كنيد ونيز توضيحات يا جملات كوتاهي كه در مورد خود نوشته ايد در پس زمينه اي از لوگوي توييتر قرار داده وآن را بصورت يك عكس به شما تحويل ميدهد.

نكته مهم درTwit Sig  اين است كه زبان فارسي را ساپورت نمي كندو براي اينكه امضاي توييتري شما بي عيب باشد در توضيحات توييترتان در قسمت  settings  از زبان انگليسي استفاده كنيد.

توييتر من  :     http://www.twitter.com/itblog

آدرس سايت :    http://www.twitsig.com

  1. آوریل 13, 2008 در 6:28 ب.ظ.

    salam .khaste nabashi.mataleb khoob bood.be weloge man ham sar bezan va comment bezar.

  2. آوریل 16, 2008 در 3:16 ب.ظ.

    سلام مرسی عزیزم
    من نظر شما رو الان خوندم مدت زیادی بود که نت نیومده بودم
    در هر صورت ممنونم
    و دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا بشم البته اینترنتی

  3. آوریل 27, 2008 در 11:43 ب.ظ.

    سلام خسته نباشید از اینکه با وب شما اشنا شدم خیلی خوشحالم من یه اموزش وبلاگ نویسی ساخته بودم خواستم پسشتهاد بدم اگه دوست داشتین تو وبتون بزارید مرسی ممنون http://my.opera.com/p30live/blog/2008/04/26/u

  4. مه 10, 2008 در 7:10 ق.ظ.

    سلام
    می خواستم بگم که:
    اعتراضنامه برای تغییر نام خلیج فارس که یادتون هست. الان 669727 نفره. گفتم یه کاری بکنم تا شاید 1 میلیون بشه .
    حالا اگه دوست دارید ( تاکید میکنم : اگه دوست دارید ) کد زیر رو توی وبلاگتون بذارید تا یه نوار باریک گوشه راست – بالا ظاهر بشه تا کاربرانتون اگه رای ندادن ، برن رای بدن مثل این صفحه:
    http://epark.ir/sign/index.htm

    این هم صفحه ای که کد توشه :

    http://epark.ir/sign/defend.htm

    حالا خودتون می دونید .
    ولی اگر خواستید و یا حتی نخواستید بزارید ، لطفا این کد رو به دوستان دیگتون پیشنهاد بدید تا توی وبلاگشون بزارن.

    خیلی ممنون

    چرا وبلاگتون ذو آپدیت نمیکنید ؟
    فعلا خدا حافظ

  5. مه 21, 2008 در 10:45 ب.ظ.

    با سلام اگه افتخار بدین و با سایت فارسی موبایل تبادل لینک کنید ما رو سرافراز می کنید
    در صورت تمایل عنوان مورد نطر رو برام کامنت بزارین تا این تعامل صورت بگیره

    با تشکر از لطف شما

    یا علی

  6. مه 30, 2008 در 8:46 ق.ظ.

    وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید من که لذت بردم و استفاده کردم به همین جهت لینک وبلاگ شما را در وبلاگم » چاپار » قرار دادم لطفا اگر شما هم مایل هستید وبلاگ من را با عنوان » چاپار » و آدرس http://chapar.co.cc لینک کنید . ممنونم

  7. hossein
    ژوئن 2, 2008 در 5:18 ب.ظ.

    لطفا ، جان هر كي دوست داري برام يه دعوت نامه ي پارسا اسپيس بفرست . خواهش ميكنم …

  8. ژوئن 8, 2008 در 1:30 ب.ظ.

    با تشکر فراوان …

    براي دانلود مقاله و کتاب در زمينه سيستمهاي مديريت ساختمانهاي هوشمند به سايت [http://ibms.ir] مراجعه کنيد ibms.ir

  9. fcurious
    ژوئن 17, 2008 در 6:48 ق.ظ.

    سلام،
    مطالبتون عالیه!!
    خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم! من هم IT می نویسم.
    اگر تمایل به تبادل لینک دارید، حتماً بگید با چه عنوانی لینکتون کنم؟
    با تشکر

  10. ژوئیه 1, 2008 در 3:42 ب.ظ.

    سلام من دعوت نامه جیمیل میخاستم التماس میکنم کمکم کنید

  11. ژوئیه 3, 2008 در 3:51 ب.ظ.

    سلام دوست ورد پرسیه من من شما رو لینک کردم اگه شما بهم افتخار بدین لینکم کنین ازتون ممنون میشم http://www.parsifa.wordpress.com

  12. ali
    ژوئیه 7, 2008 در 3:06 ب.ظ.

    ba salam !!
    mayel ba tabadole link ba shoma hastam dooste aziz man linke shomaro dar website khodam gharar dadam khoshhal misham shoma ham linke mano ba name khode site darj konid batashakor

  13. ژوئیه 9, 2008 در 4:00 ب.ظ.

    پست جدید: پروژه گیگاپنیزاسیون ایران (قسمت دوم) + 2 هدیه:

    http://payamspot.blogspot.com/2008/07/blog-post.html

    مشتاقانه منتظر نظراتتان هستم.
    پیام

  14. ژوئیه 10, 2008 در 9:32 ق.ظ.

    سلام،من بعد از مدتها دوباره به وب نویسی برگشتم منتظرت هستم دوست من که در آی تی نوشتهای من ببینمت!

  15. ژوئیه 13, 2008 در 12:49 ب.ظ.

    سلام
    حال شما
    من یه زیر برنامه می خوام که توی صفحه آخر هر مطلب لینک بقیه مطالبی رو که با این مطلب هم دسته هستن بیاره
    یعنی یه مطلب توی صفحه خودش نوشته بشه
    آخرش لینک مطالب هم دسته اش بیاد
    از قالب آپشن هم استفاده می کنم
    ممنون
    به ایمیلم لطف کنین خبر بدین

  16. ژوئیه 15, 2008 در 3:59 ق.ظ.

    با سلام
    درخواست تبادل لینک با شما را دارم
    در صورت تمایل لینک ما را با نام زیر در وب سایت خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید
    با تشکر
    بیا تو بندر
    http://www.Bia2BND.IR
    به امید همکاری های بیشتر
    منتظر جواب شما هستم

  17. ژوئیه 30, 2008 در 4:53 ق.ظ.

    سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

  18. اوت 6, 2008 در 12:14 ب.ظ.

    سلام
    خوبي؟
    وبلاگ بسيار زيبايي داري
    با تبادل لينک موافقي؟
    اگر موافقي منو با اين نام لينک کن:اس ام اس×جک×عکس×مطالب متنوع ديگر
    خبرم کن
    موفق باشي
    باي

  19. Ali
    اوت 7, 2008 در 6:46 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    وبلاگ جالبی دارید. با اجازه من شما رو در لیست پیوندهام قرار دادم.
    به من هم سر بزنید.
    با تشکر [گل]

  20. اوت 8, 2008 در 9:05 ق.ظ.

    سلام
    خسته نباشی وبلاگ قشنگی داری
    حاضر به تبادل لینک با شما هستم در صورت تمایل لینک منو با نام:

    ترفندهای خفن،نرم افزارهای توپ،آموزش هک

    قرار بده بعد تو نظرات خبر بده تا لینکت رو بزارم.
    با تشکر
    مدیر وبلاگ نگین سبز

  21. Kia Taheri
    اوت 9, 2008 در 6:32 ق.ظ.

    با عرض سلام.
    من می دونم که شما به معرفی سایت های جدید علاقه دارید.
    من یک سایت جدید با تکنولوژی web 2 ساخته ام که افزونه های امنیتی را معرفی میکند.
    من منتظر شما در سایت جدیدم هستم:
    http://www.kakapo.ir

  22. سپتامبر 8, 2008 در 5:11 ب.ظ.

    مثل اينكه خط فارسي پشتيباني نمي كنه

  23. سپتامبر 10, 2008 در 11:37 ق.ظ.

    سلام
    امیدوارم خوب باشی
    من یکی از خوانندگان وبلاگت هستم.(آخه ما قبلا هم دیگه رو لینک کردیم)
    باید بابت این اطلاعات مفیدی که میدی ازت تشکر کنم.
    اما من یه سوال دارم…
    من میخوام مطلبی درباره یه سایتی تو وبلاگم بنویسم که وقتی اسم اون سایت رو تو نوشته هام گذاشتم و کاربر روی اون کلیک کرد یه پنجره باز بشه و کاربر وارد اون سایت بشه .دقیقا مثل همین کاری که شما تو همین پست درباره twitter انجام دادید.چطوری میشه این کار رو بکنم؟
    اگه راهنماییم کنی ممنون میشم
    موفق باشی…مهدی

  24. aminallberto
    فوریه 9, 2009 در 6:43 ب.ظ.

    سلام,اول بگم که بلاگِ خیلی جالبی دارین.
    بعدش می خواستم بپرسم که چجوری ارتباط مستقیم تری باهاتون داشته باشم؟
    راستش یه سری سوال ازWordPress دارم که می خواستم بپرسم.ممنون..

  25. aminallberto
    فوریه 9, 2009 در 6:44 ب.ظ.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

