خانه > عمومي > سال نو مبارک

سال نو مبارک

ابتدا از همه دوستان عزیز بعلت غیبت بیش از حدم عذرخواهی میکنم و این بدلیل مشغله وگرفتاری بیش از حدی است که دارم و امیدوارم هرچه سریعتر مرتفع شود تا در خدمت دوستان باشم و در انتها رسیدن سال جدید رابه همه دوستان تبریک گفته و آرزوی  سالی خوب همراه با موفقیت وبهروزی را برای شما وخانواده های محترمتان از خدای منان مسئلت دارم و از همه دوستانی که از طریق ÷یام کوتاه به بنده لطف نموده اند تشکر می نمایم.

دسته‌ها:عمومي
  1. مارس 28, 2008 در 4:55 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز
    ميخواستم با سايت شما تبادل لينك كنم
    لينك من با عنوان آگهي رايگان و نيازمنديها
    http://www.niyazmand.com
    من شما رو لينك كردم
    با آرزوي موفقيت براي شما در سال جديد

  2. مارس 30, 2008 در 12:28 ب.ظ.

    سلام وبلاگ جالبي داري اگه موافق باشي ميخوام يه سايتي رو برات معرفي كنم كه اگه ببيني ضرر نمي كني
    خصوصا براي ما وبلاگ نويسان خيلي بدرد بخوره
    توضيحات بيشتر:www.sobhdam.com/sobhdam-small.html
    کد مورد نطر را از اينجا دريافت کنيد:www.sobhdam.com/cod.txt
    يه سري به وبلاگ من بزن اگه مايلي تبادل لينك كنيم:
    http://www.sorenia.blogfa.com

  3. آوریل 3, 2008 در 8:28 ب.ظ.

    سلام
    امیدوارم که سال خوبی رو شروع کرده باشید
    و بخاطر این ویلاگ زیبا و بسیار مفید بهتون تبریک میگم
    من هم یه وبلاگ دارم که هرچند اصلا با وبلاگ شما قابل مقایسه نیست ولی اگه یه سر هم به من بزنی خوشحال میشم
    من شما رو با نام ITblog لینک کردم
    شما هم اگر تمایل داشتید میتونید منو با نام «علم طلایی» لینک کنید
    موفق باشید

  4. آوریل 5, 2008 در 10:06 ق.ظ.

    سلام.
    از آی تی بلاگ بلاگفا شما رو ردیابی کردم تا رسیدم اینجا.
    در به در دنبال یه دعوتنامه پرشین گیگ هستم. اگه داری خواهش میکنم یکی برام بفرست.
    خیلی لازمش دارم.
    خیلی ممنون. منتظرما

  5. آوریل 5, 2008 در 6:20 ب.ظ.

    با سلام.
    وبلاگ خوبی دارید.
    از سایت ما هم بازدید کنید و در صورت امکان با ما تبادل لینک کنید, از اونجایی که page rank ایزبان در حال حاضر 4 است, مطمئنا تبادل لینک با ما برایتان بسیار سودمند خواهد بود. در صورت تمایل مقاله ی زیر را مطالعه کنید:

    http://www.ezaban.com/content/view/39/170
    با تشکر

  6. javad33
    آوریل 6, 2008 در 6:52 ب.ظ.

    اول سلام.
    این یه دعوت خودمونیه. دعوت واسه نوشتن. اونم فقط راجع به اوبونتو.
    تازه نه در حر یه وبلاگ. اندازه ی یه اس ام اس یا یه توییت نوشتن. حالا قراره با این 140 حرف چه جمله ی قشنگ و جذابی دربیاد خدا میدونه!
    من از همین جا و البته خیلی جاهای دیگه از تمام اوبونتویی های عزیز میخوام که بیان و تو این وبلاگ گروهی هرچیز جالب و والبته مختصری از اوبونتو میدونن بنویسن. مثلا من که هیچی نمیدونم میام و در حد صفر!!! از اوبونتو مینویسم. البته اول سر بزنید بعد اگه تمایل به نوشتن داشتید کافیه همین ایمیلی که باهاش تو وردپرس ثبت نام کردید رو کامنت بزارید تا شما هم به جمع نویسندگان وبلاگ من و اوبونتو بپیوندید.
    بقول بچه ها گفتنی منتظر حضور سبزتان هستیم.
    http://myminiubuntu.wordpress.com

  7. آوریل 10, 2008 در 6:38 ب.ظ.

    وب زيبايي داري .موفق باشي.به وبلاگ من هم سري بزن.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

