خانه > عمومي > صميمي تر مي شويم!!‌‌..

صميمي تر مي شويم!!‌‌..

رابطه دوستانه و صميمي بين وبلاگ نويس و خوانندگانش و تعامل آن دو يكي از اهداف و آرزوهاي يك بلاگر است ، در هفته نامه علم روز كه هر شنبه منتشر مي شود مقاله اي با قلم مريم چرخ انداز خواندم تحت عنوان وبلاگ بهتري داشته باشيم كه در آن 10 توصيه براي داشتن وبلاگي بهتر براي وبلاگ نويسان آورده است كه يكي از آن توصيه ها در خصوص قراردادن تصوير نويسنده وبلاگ در وبلاگ خود است :

» شما با گذاشتن عكس خود در وبلاگ 2كارمهم انجام مي دهيد ; اول اينكه خوانندگان خود رابا خودو وبلاگتان صميمي تر مي كنيدو همان حس اعتماد را در آنها تقويت مي كنيد. در واقع آنها مي فهمندبا كسي طرف هستند كهبا آنها صادق است و هيچ چيز را از آنها پيدا نمي كند و دوم اينكه مي توانيد دنياي مجازي وواقعي را با هم تركيب كنيد.»

خوب بنده هم در راستاي همين نظر كه تاحدودي به آن اعتقاد دارم از عكس خود در وبلاگم استفاده مي كنم و در صفحه در باره من وبلاگم هر آنچه اطلاعات در مورد من بخواهيد مي توانيد بخوانيد .

اميدوارم ديگر وبلاگ نويسان هم به اين توصيه عمل كنند تا بتوانند ارتباط بيشتري با خوانندگان برقرار كنند ومطمئنا اين يك راه براي داشتن خوانندگان دائمي وبلاگ خواهد بود.

دسته‌ها:عمومي
  1. ژانویه 4, 2008 در 1:31 ب.ظ.

    منم اين مقاله را خوندم و رو منم تاثير گذاشت و با توجه به اون منم يه توضيحاتي تو وبلاگم گذاشتم ولي چون اسكنر نداشتم عكسمو نذاشتم .

  2. ژانویه 4, 2008 در 4:11 ب.ظ.

    درود
    من هم موافقم ولی اینکار را نمی کنم!!
    چون به دلیل مبارزه با بدحجابی ممکنه دردسرساز بشه! :دی

    شادآزاد باشید

  3. ژانویه 4, 2008 در 5:09 ب.ظ.

    مطلب خیلی مهمی هست که توی وبلاگ های فارسی مخصوصا بخش آی تی نادیده گرفته میشه من حدود یه هفته پیش این صفحه رو برای وبلاگم اضافه کرد ینم لینکش :
    http://itnegar.net/about-me/
    درضمن لینک صفحه درباره من که تو مطلبت گذاشتی درست نیست باید تاریخ رو حذف کنی

  4. ژانویه 4, 2008 در 5:48 ب.ظ.

    سلام . منم موافقم . من که تو وبلاگم همین الان میزارم .

  5. ژانویه 4, 2008 در 6:27 ب.ظ.

    جالبه! من اولا میدونستم این کار تاثیر مهمی داره و همین کارو کرده بودم اما بعدها بدلیل مسائل امنیتی (چون یه کم ضد سیاست کار میکنم!) برش داشتم.

  6. ژانویه 4, 2008 در 6:54 ب.ظ.

    به به
    چقدر خوشتيب و با وقار و اتوكشيده و مرتب و مثبت و سالم و آقا

    ماشالله. چشم نخورين انشالله.

  7. ژانویه 4, 2008 در 6:56 ب.ظ.

    البته از مزايای صميمی‌شدن اين است كه ما هم با شما پسرخاله می‌شويم 😀

  8. ژانویه 5, 2008 در 6:36 ق.ظ.

    سلام

    خوبی؟
    خسته نباشی
    اصلا بهت نمی خوره ۲۸ سالت باشه. اینجا از نمایشگاه بهتر شدی. نمی دونستم بچه هم داری.

    موفق باشی

  9. ژانویه 5, 2008 در 9:11 ق.ظ.

    سلام.

    از آشنایی با شما خوشبختم و امیدوارم روزای خوبی را با شما داشته باشم. نظرتون رو با تبادل لینک عنوان کنید.

    فعلن… .

  10. ژانویه 6, 2008 در 5:44 ب.ظ.

    معرفی کامل تاثیر داره ولی به نظرم احتیاجی به قرار دادن عکس نیست.
    در ضمن توصیه میکنم عکستون رو از سرور persiangig به جای دیگه ای انتقال بدید چون همیشه ی خدا سایت persiangig داون است.

  11. ژانویه 8, 2008 در 1:42 ق.ظ.

    بنام خدا

    من که نمی‌دونم اون 9 مورد دیگه چی بوده، اما با این مورد کاملاً موافقم و البته بهترین جا برای این کار هم همین صفحه‌ی «درباره من» هست. بنده هم قبل از اینکه شروع به نوشتن کنم، صفحات «درباره من» و تماس با من» رو آماده کردم که عکسم هم اونجا هست.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

