خانه > عمومي > مصائب شيرين

مصائب شيرين

هميشه خاطرم هست گفته مي شده  تحمل برخي دردسر ها و مشكلات لذت بخشه حالا من هم درحال گذران ير يكي از همين مصائب شيرين هستم بالاخره  كار اخت وساز تمام شد و به منزل جديد نقل مكان كردم و به قول دوستان نمرديم وطعم خانه دار شدن را هم چشيديم … به همين دليل و با توجه به مشكلت پيش آمده متاسفانه تا چند وقت دير به دير بايد به وب سر بنم تا شرايط به حالت عادي باز گردد.

به همين دليل اگر چنانچه ديديد آي تي بلاگ دير به دير به روز ميشه من رو مورد عفو قرار دهيد ودعا كنيد هرچه ريعتر شرايط من هم به حالت عادي برگردد . من هم اميدوارم تمام دوستان كه مشكلات مسكن دارند روزي صاحب خانه شوند تا با خيالي آسوده تر به مبارزه با مشكلات ديگر زندگي بپردازند.

دسته‌ها:عمومي
  1. دسامبر 6, 2007 در 3:18 ب.ظ.

    سلام
    فقط اومدم بگم آقای محمدی مبارکه.

  2. دسامبر 9, 2007 در 9:23 ق.ظ.

    مبارکا باشه. انشاءالله همیشه توی خونه‌تون شادی برقرار باشه و محبت جاری -عجب چیزی گفتم-.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

