خانه > معرفي سايت ها و وبلاگ ها, گوگل, سايت گردي, عمومي > صفحه اول گوگل را زيباتر كنيد

صفحه اول گوگل را زيباتر كنيد

اگر شما هم از صفحه ساده و يكنواخت گوگل خسته شده ايد و مي خواهيد اين صفحه را زيباتر ببينيد سري به سايت Groovle  بزنيد . در اين سايت شما قادريد از عكس هاي موجود در سايت و يا عكس هاي مورد نظر خود كه آپلود مي كنيد بعنوان پس زمينه در صفحه اول گوگل استفاده كنيد و به اين ترتيب صفحه گوگل خود را تزئين نماييد.

نمونه صفحه

 آدرس سايت  :   http://www.groovle.com

 

  1. نوامبر 3, 2007 در 5:40 ب.ظ.

    ای ول. مرده بودیم بابا!

  2. نوامبر 4, 2007 در 12:35 ق.ظ.

    سلام من لینک شما را گذاشتم.
    متوجه شدم که آمدید تو سایتم من دیشب کاملا سایتو را عوض کردم و با ورد پرس دارم شروع می کنم. بهم لینک نمی دید؟

  3. نوامبر 4, 2007 در 2:06 ب.ظ.

    خيلي جالبه ولي ….
    چه فايده داره وقتي بقيه صفحات همون شکل قديم هستن ؟!

  4. نوامبر 4, 2007 در 2:37 ب.ظ.

    البته جالب بود. ولی خوده گوگل رو تغییر نمیده.

  5. soboone
    نوامبر 4, 2007 در 5:42 ب.ظ.

    خیلی وقت پیشا این رو لوکادیوم گفته بود!
    فکر می کنم آره درسته خسته نباشی (سوء تفاهم نشه ها واقعاً میگم )

  6. نوامبر 5, 2007 در 11:05 ق.ظ.

    سلام . وبلاگ خوبی دارید .
    من در وبلاگ شخصیم به مشا لینک دادم ، اگر مایل بودید شما هم این کار رو بکنید .
    حامد عزتی

  7. نوامبر 5, 2007 در 12:15 ب.ظ.

    mamnooon

  8. نوامبر 6, 2007 در 5:55 ب.ظ.

    it shock weblogi baraye tamae foosool hehehe

  9. x
    دسامبر 14, 2007 در 3:22 ب.ظ.

    من شما را لینک کردم اگه زحمتی برای شما نیست من را با عنوان لطیفه و داستان و عکس و مختلف لینک کنید. تبادل لینک باعث می شود تا در گوگل از دیگر وبلاگ ها یا سایت ها عقب نمانید و ارزش صفحه لینک شده شما نزد گوگل افزایش یابد. متشکرم

  1. نوامبر 10, 2007 در 7:36 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

