خانه > عمومي > شهادت اما علي (ع) و ليله القدر

شهادت اما علي (ع) و ليله القدر

پيشاپيش فرارسيدن  ايام ضربت خوردن امام شيعيان جهان علي ( ع‌ ) و شهادت آن مولاي  محرومان و مظلومان را به تمام دوستان تسليت گفته و اميدوارم از اين شب هاي عزيز و گرانقدر بهره كافي و وافي ببريد.

 التماس دعا

دسته‌ها:عمومي
  1. سپتامبر 30, 2007 در 6:49 ب.ظ.

    سلام
    اميدوارم عبادات شما مورد قبول حضرت احديت واقع گردد.اخيرا» با وب شما آشنا شدم مطالب زيبايي رابراي نوشتن انتخاب ميكنيد .من به دنياي آي تي بسيار علاقه مندم وبه همين خاطر به بلاگ شما لينك دادم.

    ممنون از لطفتون موفق باشيد

  2. اکتبر 1, 2007 در 12:42 ق.ظ.

    با سلام.من هم این روز رو به شما تسلیت میگم.
    من تازه ورد پرسی شدم .خوشحال میشم سر بزنی.من دانشجوی آی تی هستم .الته وبلاگم اجتماعی است. اگر قابل لینک شدن بودیم .سری به ما بزن.سپاس

  3. اکتبر 1, 2007 در 10:51 ق.ظ.

    امیدوارم هممون نهایت فیض رو از این شب های عزیز ببریم/ واقعا شب های بزرگی هستند.

  4. اکتبر 1, 2007 در 6:24 ب.ظ.

    امیدوارم هممون نهایت فیض رو از این شب های عزیز ببریم/ واقعا شب های بزرگی هستند.

    ممنون عرفان جان اميدوارم در اين شبهاي عزيز هرچه از خدا ميخواهيم بگيريم! هر چند گناهكاريم و روسياه

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

