خانه > فاير فاكس > مديريت چندين اكانت جي ميل با فايرفاكس

مديريت چندين اكانت جي ميل با فايرفاكس

امكان دارد شما داراي چندين اكانت در جيميل باشيد وبخواهيد در آن واحد وبدون دردسر تمام آنها را مديريت كنيد .براي اين كار Gmail Manager را به شما پيشنهاد ميكنم .

Gmail Manager يك اكستنشن مخصوص Gmail است كه با نصب آن قادر خواهيد بود هر تعداد اكانت جي ميل كه داريد به آن بيافزاييد تا در صورت ارسال ايميل جديد به Inbox تان از آن با خبر شده و آن را مشاهده نماييد.

آدرس افزونه : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1320

دسته‌ها:فاير فاكس
  1. اوت 4, 2007 در 6:08 ب.ظ.

    ای همیشه آپدیت !!!
    یکی از بهترین افزونه های فایرفاکس را برام معرفی کردی دمت گرم حال داد
    دیگه بیخود کارت اینترنت تموم نمی کنم :d

  2. اوت 5, 2007 در 10:28 ق.ظ.

    سلام
    چیز جالبیه ! اما به درد من نمی خوره !‌چون من هر چند تا اکانت جی‌میلم رو توی اکانت اصلی اد کردم . همه ایمیل ها به سک صندوق پستی میاد و ….. البته شیوه من ایراداتی هم دارد . باز هم درود بر فایر فاکس !

  3. khajavi
    اوت 6, 2007 در 2:48 ق.ظ.

    داشتن چند ایمیل عاقلانه نیست
    ولی ممکنه دلیلی برای این کار دارید
    آهان فهمیدم برای جلوگیری از اسپم شدن اگه 2 تا اکانت داشته باشیم بد نیس. ولی کی حوصله این کارها را داره؟

  4. تحلیلگر
    اوت 6, 2007 در 6:59 ق.ظ.

    به این میگن یه اکستنشن خوب.

  5. kptools
    اوت 6, 2007 در 2:39 ب.ظ.

    برنامه خوبیه. من میرم که استفاده کنم.
    به من هم سر بزن. منتظرت هستم.

  6. اوت 7, 2007 در 10:38 ب.ظ.

    salam
    az web ziba va por mohtavayetan lezzat bordam
    bema ham sar bezan
    shom link shodid
    ma ra ham link konid
    koshhal mishavim…mazari

  7. plusfa
    اوت 8, 2007 در 5:49 ق.ظ.

    سلام رضاجانخیلی خوشحالم کهبعداز مدتی نسبتازیادبازهم با ارتباط داریم امیدوارم که مثل همیشه موفق باشی

  8. اوت 9, 2007 در 3:10 ق.ظ.

    مفید بود.مرسی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

