خانه > عمومي > من هم به ويكي پدياي فارسي افتخا مي كنم!!

من هم به ويكي پدياي فارسي افتخا مي كنم!!

واقعا  ويكي پديا چيز خوبيست البته به شرطي كه كاربران آن فعال باشند ، اميدوارم  ويكي پدياي فارسي هم به لطف دوستان به دايره المعارفي غني براي فارسي زبانان و ايرانيان تبديل شود ، به هر حال من هم به نوبه خودم از اين حركت حمايت مي كنم  و مي نويسم :

 

“ افتخار دارم اعلام كنم كه ويكی‌پديای فارسی از هم‌اكنون به ليست دوستان من اضافه شده است. اميدوارم اين كمك ناچيز، منجر به تقويت زبان و فرهنگ فارسي در دنياي ديجيتال شود.”

 

 پاي من را گويا آي تي به اين بازي باز كرد اما فكر مي كنم ديگر دوستي نمانده تا من از او دعوت به عمل آورم .

دسته‌ها:عمومي
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

