خانه > وردپرس > از وبلاگ هاي مهاجر حمايت كنيد

از وبلاگ هاي مهاجر حمايت كنيد

در طرح موسوم به جنبش مهاجرت به وردپرس و جايگزيني يك سرويس وبلاگ نويسي مطمئن و اپن سورس كه توسط دكتر مزيدي مطرح شد و بسياري از وبلاگ نويسان مخصوصا بلاگرهاي وردپرس دات كام در اين مورد مطالبي نوشتند ونظراتي دال بر تاييد يا تكفير اين طرح دادند ، اما در اين بين يك چيز مهم فراموش شده كه بنده به آن اشاره مي كنم:

در چند روز پيش كه مشغول تبادل نظر با دوست خوبم محمد رضا نويسنده گويا آي تي بودم ، و داشتم ايشان را متقاعد به مهاجرت از بلاگفا به وردپرس مي كردم ، ايشان از يك جهت نگران بودند وآن اين بود كه ترك بلاگفا و نوشتن در وردپرس يعني شروعي دوباره آن هم از صفر.

بله ايشان حق داشتند به هر حال چند ماهي وقت و هزينه و انرژي خود را صرف پيشرفت وبلاگ خود كرده بودند و در اين چند ماه ( يا يكي دوسال ) و با زحماتي كه كشيده بودند توانسته بودند به رتبه 3 در گوگل و بازديد روزانه نسبتا راضي كننده برسند و ترك اين وبلاگ و مهاجرت به وردپرس در واقع سكته اي براي گويا آي تي بود ، اما با نوشتن اولين پست در وبلاگ جديد ، بسياري از دوستان وردپرسي به وبلاگ وي سر زدند، تبريك گفتند و كامنت گذاشتند.

براي اينكه اين ترس و دلهره را به وبلاگ نويساني كه تمام شرايط را پذيرفته اند و خود را متقاعد به مهاجرت به وردپرس كرده اند اما نگرانند از اينكه در اينجا تنها باشند پيشنهاد مي كنم مانند دكتر مزيدي در بخش لينك هاي دوستان وبلاگ خود با نام وبلاگ هاي وردپرسي ايجاد كنند و وبلاگ هايي كه داراي محتوا و بازديد كننده  خوب در سرويس هاي وطني دارند را در آن قرار دهند تا به اين صورت حمايتي هم از اين وبلاگ ها شود و خيال بلاگر ها را از اين بابت راحت نماييد.

دسته‌ها:وردپرس
  1. ژوئیه 18, 2007 در 10:33 ب.ظ.

    سلام آقای محمدی خوبین؟ من یه سایت به انگلیسی دارم و تاره به wp اومدم. راستش اول بلاگفا می نوشتم.من رشته ام زبانه ولی wp یک کم مبهمه برام. یه pdf هم دارم به انگلیسی در مورد wp. می خواستم بدونم می تونید یه اطلاعاتی به من بدید در مورد wp؟ اگه برام میل کنید ممنون می شم.

  2. ژوئیه 19, 2007 در 9:18 ق.ظ.

    salam ahaye mohamadi
    man taze oomadam wp va ye pdf ham dar morede wp daram ke be zabane englisie man reshte ye tahsilimama zabane vali cheeze ziadee az wp sar dar nayavordam,
    mitoonin rahnamayeem konin chetor mitoonam az rss estefade konam ya linkdooni besazam?
    ba plud-in ?

  3. lingu1
    ژوئیه 19, 2007 در 1:45 ب.ظ.

    salam man ham bazi midin ? albatte man khodam nagheze in jaryanam. chon weblogam be englisi hastesh,

  4. SETARE
    ژوئیه 20, 2007 در 9:40 ق.ظ.

    salam
    man az webloge ghablitoon inja ro peyda kardam
    linki dar oon bood ke neveshte boodid ke davatname persian gigmidid.
    in bood ke mozahemetoon shodam
    mamnoon misham baram davatname persiangig send konid .
    webloge jadidetoon ham mobarek.linkestane khobi dare
    🙂

    movafagh bashid

  5. کیا طاهری
    ژوئیه 20, 2007 در 9:45 ب.ظ.

    سلام امیدوارم حالت خوبه خوب باشه !
    من بلاگ ام رو با یک پست جدید و جالب آپ کردم حتما بیا !
    منتظر هستم

  6. کیا طاهری
    ژوئیه 23, 2007 در 7:47 ق.ظ.

    سلام دوست خوبم. من دوست محمدرضا (گویا آی تی) هستم. من هم از محمد رضا الگو گرفتم و به ورد پرس مهاجرت کردم. امیدوارم توی این مهاجرت به من کمک کنی. ممنون می شوم که به وبلاگ من سر بزنید.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

