خانه > عمومي > هارد 5 مگابايت با وزن يك تن

هارد 5 مگابايت با وزن يك تن

امروزه 5 مگابايت يك فضاي بسار كمي براي ذخيره اطلاعات است اما عكس زير يك هارد 5 مگابايتي است كه شركت IBM در سال 1956 بر روي كامپيوتر هاي نسل جديد خود موسوم بهRAMAC350 عرضه نموده ودر واقع اولين هارد ديسك كامپيوتر مي باشد كه خود انقلابي در صنعت كامپيوتر بود . ناگفته نماند اين هارد ديسك با گنجايش 5 مگابايت وزني بيش از يك تن داشته است.

 

پي نوشت :

دوستان من يكي از بستان عزيزم را در هفته پيش در اثر سانحه تصادف از دست دادم و به همين جهت يك هفته اي درگير آن بودم و از سويي حال و روز خوبي نداشتم لذا همينجا از برخي از دوستان كه كامنت گذاشته بودند و منتظر جواب بودم عذر مي خواهم و از درگاه خداوند طلب امرزش براي اين عزيز و تمامي در گذشتگان را دارم

 

 

ramac

دسته‌ها:عمومي
  1. ژوئیه 8, 2007 در 5:16 ق.ظ.

    سلام

    برادر بزرگوار تسلیت عرض می کنم
    خدا رحمتشون کنه

    یا علی

  2. ژوئیه 8, 2007 در 7:03 ب.ظ.

    lممنون دوست عزيز

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

