خانه > سايت گردي > ساخت بازي آنلاين در سه سوت !!!

ساخت بازي آنلاين در سه سوت !!!

براي سرگرمي هم كه شده يك بازي فلش براي خود بسازيد. مهم نيست كه فلش نمي دانيد كافيست به سايت playmy game برويد و در سه حركت بازي مورد نظر خود را بسازيد :

براي ساخت بازي فلش خود به صورت آنلاين از اينجا شروع كنيد :playgame

+در سوت اول ( همان مرحله اول ) عكس دلخواه خود را انتخاب و آپلود نماييد ( اين عكس مي تواند عكس خودتان ، دوستتان و يا دشمنتان باشد )

+ در حركت دوم وپس از آپلود عكس ،بايد عكس را اديت كنيد و سر مورد نظر را روي تنه بچسبانيد

+ در اينجا يكي از بازي هاي فلش را كه در دسترس هستند انتخاب كرده و بر روي Finish and Creat! كليك كنيد و بازي را دريافت كنيد.

آدرس سايت : http://www.playmygame.com

آموزش بصورت فلش : http://playmygame.com/tour.php

دسته‌ها:سايت گردي
  1. mehdi66
    مِی 29, 2007 در 5:32 ب.ظ.

    با سلام خسته نباشید من لینک شما رو توی وبلاگم قرار دادم می شه شما هم لینک من رو توی سایتتون بذارید. http://www.irainan_learn.mihanblog.com

  2. احسان دوويسي
    آوریل 16, 2010 در 9:38 ق.ظ.

    با سلام. بنده قصد ساخت يك وب سايت بازي انلاين با در آمد نسبتا بالا هستم. براي اين كار به همكاري شخصي كه در زمينه ي بازي هاي آنلاين تبحر دارد نياز مندم.لطفا براي اطلاعات بيشتر با شماره همراه من تماس بگيريد : 09138171135

  3. جون 10, 2010 در 10:36 ق.ظ.

    با سلام. بنده هم قصد ساخت يك وب سايت بازي انلاين با در آمد نسبتا بالا هستم. براي اين كار به همكاري شخصي كه در زمينه ي بازي هاي آنلاين تبحر دارد نياز مندم.

    لطفا براي اطلاعات بيشتر برام ایمیل بفرستید یا اف بذارید… (اگه ایمیل بفرستید بهتره)

    omid_200612@yahoo.com

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه