خانه > سرويس وابزار وبلاگ نويسي > Chat creator ابزار چت رايگان براي وبلاگ شما

Chat creator ابزار چت رايگان براي وبلاگ شما

خيلي از مديران سايت ها و وبلاگ نويسان دوست دارند با خوانندگان خود در ارتباط باشند ويكي از راه هاي ارتباط امكان چت (  chat) و يا گفتگو است .سايت chatcreator  اين امكان را براي شما بوجود مي آورد كه به رايگان وحتي بدون ثبت نام يك اتاق چت رايگان براي خود دست وپا كنيد.chatcreatorبراي اين منظور ابتدا به اين آدرس برويد. كار بسيار راحت است در فيلد اول نامي براي ابزار چت خود انتخاب كنيد و در فيلد بعد مي توانيد رنگ متناسب با قالب وبلاگتان ويا رنگ دلخواه خود را انتخاب كنيد، سپس در دو فيلد بعدي نوع فونت را انتخاب كنيد ودر آخر سايز مورد نظر خود را وارد كرده وبر روي دكمه Generate   كليك كنيد . كار تمام است حالا در صفحه جديد كد ها را دريافت كنيد كه به دوصورت هستنديكي به صورت فريم ويكي هم بصورت pop up كه بسته به نياز وعلاقه خود مي توانيد يكي از آنها را انتخاب كنيد.آدرس سايت :         http://www.chatcreator.com  

 

  1. ژوئن 17, 2007 در 8:27 ق.ظ.

    thanks

  2. ژوئن 17, 2007 در 8:30 ق.ظ.

    thank you for your chating!

  3. ژوئن 29, 2007 در 4:16 ب.ظ.

    براي چت در وبلاگم مزاحمتون شدم

  4. omid362
    ژوئیه 9, 2007 در 12:02 ق.ظ.

    خسته نباشيد براي چت در وبلاگ اومدم دستت درد نكنه ممنون

  5. HAMID
    ژوئیه 11, 2007 در 7:01 ب.ظ.

    HHIII

  6. اکتبر 6, 2007 در 8:55 ب.ظ.

    با سلام من از وبلاگ شما استفاده زیادی کرده ام به همین خاطر از شما سپاسگذارم ضمنا سوالی دارم در صورت امکان ممنون میشوم پاسخ بفرمایید : آیا من میتوانم کد بعضی از ابزارها را در وبلاگم که اسپانسر آن ورپرس است قراردهم؟ اگر جواب مثبت است و مثلا میتوانم عامل جستجوی گوگل را در وبلاگم قرار دهم کد را در کجا وارد کنم؟ و اگر منفی است آیا هر ابزاری ممنوع است یاخیر ؟و در اینصورت چکار کنم؟ یعنی ما ورد پرسی ها کلا از ابزارها محروم هستیم یا راهی هم دارد؟ چون ابزارهای خود سایت کافی نیست. ببخشید سوال طولانی شد

  7. ژانویه 10, 2008 در 12:35 ب.ظ.

    http://nazima.persianblog.ir/
    babakouhi20@yahoo.co.uk
    http://javidanmusic.iranblog.com/
    عمریه که من نشستم عمری دیگه میشینم
    دلت با من آشنا شه تورا ازدست نمیدم

    شب میرم تو خانقاه میشینمک روبه خدا
    حاجتم بلکه رواشه توراازدست نمیدم
    http://www.mypardis.com/Public/babakouhi
    http://www.mypardis.com/Public/nazima/
    http://www.mypardis.com/Public/nazijoon

  8. ژانویه 24, 2008 در 11:18 ق.ظ.

    ا سلام من از چت وبلاگ شما استفاده کردم خیلی خوب بود

  9. ژوئن 20, 2009 در 10:53 ب.ظ.

    سلام خسته نباشید.
    پست باحالی بود.
    استفاده کردیم.
    خیلی ممنون.
    موفق باشید.

  10. محمد
    سپتامبر 10, 2009 در 1:28 ب.ظ.

    سلام کارتان 20 است

    • محمد
      سپتامبر 10, 2009 در 1:36 ب.ظ.

      سلام اگر بخواهم همانند شما برای فرستادن دیدگاه کارّران در وبلاگ خود جدولی مانند جدول شما داشته باشم باید چه کار کنم

    • سپتامبر 13, 2009 در 4:51 ب.ظ.

      ممنون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

